اخبار داغ

درخواستِ عجیب رئیس میراث فرهنگی و گردشگری بناب از فرستاده ویژه رئیس‌جمهور؛

فرصت‌سوزی یک مسئول در زمانِ مغتنم طرح مشکلات شهرستان/ دغدغه‌ رحیم‌زاده مسایل گردشگری است یا حصرِ کروبی؟!

فرصت‌سوزی یک مسئول در زمانِ مغتنم طرح مشکلات شهرستان/ دغدغه‌ رحیم‌زاده مسایل گردشگری است یا حصرِ کروبی؟!
مسئول شهرستانی لب به سخن می‌گشاید و به‌جای طرح مسایل مهم منطقه و پروژه‌هایی که لنگ اعتبار مانده است، از رفع حصر سران فتنه می‌گوید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آناج، به بهانه‌ی اولین سفر استانی کابینه روحانی به آذربایجان‌شرقی در دولت دوازدهم فرصتی فراهم گردیده است تا مسئولان شهرستانی نیز دغدغه‌ها و مشکلات مردم را با وزرایی که به‌عنوان فرستاده‌ ویژه ریاست‌جمهوری در منطقه حضور یافته‌اند عنوان کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج,

عصر دیروز نیز به همین بهانه وزیر دادگستری میهمان مردم و مسئولان شهرستان بناب بود تا دغدغه‌ها و درخواست‌های آنان جهت تسهیل امور و گره‌گشایی از کارها بشنود اما همچون رویه‌ی سابق بودند مسئولانی که فرصت‌سوزی کردند و کوپن مردم بناب را سوزاندند.

,

بهنام رحیم‌زاده، رئیس اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری بناب در تشریح مطالباتِ خود از سید علیرضا آوایی، به حصر آقایان موسوی و کروبی اشاره و خواهان رفع حصر آنان شد! درخواستی که نه‌تنها تعجب اعضاء حاضر در جلسه شورای اداری را به همراه داشت، شاید خودِ وزیر را نیز متعجب کرد.

,

به‌دنبال این اتفاق یکی از خبرنگاران ساکن بناب در اعتراض به این اقدام رحیم‌زاده نوشت: «آقای مدیر! چندین سال است نتوانسته‌اید روستای توریستی و صخره‌‌ای صور و توتاخانه را ساماندهی کنید، حال دغدغه چه چیزی را دارید؟! مسیر کمپ گردشگری سد دوش، پروژه‌ گردشگری صوفی چای همچنان لنگ می‌زند و کسی نیست به آن رسیدگی کند، این‌ها وظیفه کیست؟ بلاتکلیفی پروژه ۶ ساله شهربازی و خیلی مسائل فرهنگی و گردشگری دیگر مطالبات مردم ولایت‌مدار بناب است نه رفع حصر!»

,

امید است سایر مسئولان ریز و درشت شهرستان‌ها هنگام مواجهه با وزرا ابتدا از مشکلات منطقه و پروژه‌هایی که معطل بودجه مانده‌اند سخن بگویند و سپس به سراغ طرح درخواست‌هایی جهت خودنمایی بروند که در سطوح عالی نظام در رابطه با آنان تصمیم‌گیری می‌شود.

,

جالب است بدانید خودِ وزیر دادگستری هنگام حضورش در کابینه‌ی دوازدهم در پاسخ به سوال خبرنگاری در خصوص رفع حصر گفته بود: «بنده زمانی می‌توانم پیگیر این موضوع شوم که رئیس‌جمهور از من بخواهد!»

,

حال بهتر می‌توان به اشتباهِ این مسئول شهرستانی در طرح مباحث خارج از حیطه‌ی وظایفش پی برد، قطعاً وزیر دادگستری به رئیس‌جمهور نمی‌گوید رئیس میراث فرهنگی شهرستان بناب خواهان حصر سران فتنه شد! و اگر بگوید روحانی چیزی جز خنده برای ارائه ندارد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه