اخبار داغ

رییس پلیس ستاد مبارزه با مواد مخدر استان همدان خبر داد:

کشف ۶ هزارو ۵۰۰ کیلو گرم انواع مواد مخدر در سال گذشته

کشف ۶ هزارو ۵۰۰ کیلو گرم انواع مواد مخدر در سال گذشته
رییس پلیس ستاد مبارزه با مواد مخدر استان از کشف ۶ هزارو ۵۰۰ کیلو گرم انواع مواد مخدر در سال گذشته خبر داد و گفت: در این راستا پلیس مبارزه با مواد مخدر ۹ هزارو ۸۸۰ عمیلیات در حوزه مواد مخدر انجام داده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛سرهنگ قزوینه در گفت و گو با نافع، با بیان اینکه در یک ماه گذشته ۵۶۵ کیلو گرم مواد مخدر کشف شده است افزود: این آمار به نسبت مدت مشابه سال گذشته از رشد ۷۰درصدی برخوردار شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نافع,

وی در ادامه از انهدام ۷باند تهیه و توزیع مواد مخدر در یک ماهه گذشته از سال خبر داد و گفت: از این تعداد ۲باند در بحث تهیه و توزیع مواد مخدر هروئین فعال بودند.

,

رییس پلیس ستاد مبارزه با مواد مخدر استان همچنین از انهدام یک باند گسترده مواد مخدر هروئین در یک ماهه گذشته در سطح شهر همدان که به صورت سازمان یافته فعالیت داشتند خبر داد و گفت: در راستای انهدام این باند ۱۰کیلو هروئین و شیشه کشف، ۱۲نفر دستگیر،۳دستگاه خودرو و ۴دستگاه موتور سیکلت توقیف شده است.

,

وی از اجرای ۹۱ طرح پاکسازی نقاط آلوده و جمع آوری معتادان متجاهر در سطح استان در یک ماه گذشته در حوزه مواد مخدر خبر داد و اظهار کرد: در این راستا ۷۸۰قاچاقچی، خرده فروش و معتاد متجاهر دستگیر شده است.

,

رییس پلیس ستاد مبارزه با مواد مخدر استان همچنین در ادامه به تشریح آمار کشفیات و دستگیری ها در حوزه مواد مخدر در سال ۹۶پرداخت و افزود: در این راستا در سال گذشته ۶هزارو ۵۰۰کیلو گرم انواع مواد مخدر کشف شده است که به نسبت سال ۹۵، ۲۵درصد کاهش داشته است.

,

وی از متلاشی کردن ۸۴باند در مدت یاد شده توسط پلیس مبارزه با مواد مخدر استان خبر داد و گفت: در این راستا بیش از ۱۰هزار نفر قاچاقچی خرده فروش، نگهدارنده مواد مخدر و معتاد متجاهر دستگیر شده است.

,

وی به اجرای ۹۹۰طرح در حوزه مواد مخدر در سطح استان اشاره کرد و بیان کرد: ۷۰هزار نفر در غالب ۶۱۲ برنامه در حوزه پیشگیری از اعتیاد تحت آموزش قرار گرفته اند.

,

سرهنگ قزوینه در پایان نیز از  انجام ۹ هزارو ۸۸۰ عملیات در حوزه مواد مخدر در سال ۹۶ خبر داد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه