اخبار داغ

آخرین وضعیت تحقیق و تفحص از دوتابعیتی‌ها در مجلس

آخرین وضعیت تحقیق و تفحص از دوتابعیتی‌ها در مجلس
سخنگوی کمیسیون‌های امنیت ملی و حقوقی، آخرین وضعیت تحقیق و تفحص از دوتابعیتی‌ها در مجلس را تشریح کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام حسن نوروزی عضو کمیته تحقیق و تفحص از مدیران دوتابعیتی با اشاره به خروج کاوه مدنی از کشور، اظهار کرد: کاوه مدنی، معاون دوتابعیتی رئیس سازمان حفاظت محیط زیست دوتابعیتی بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی ادامه داد: طبق قانون اساسی، دوتابعیتی‌ها حق ورود در مناصب عالی را ندارند و قانون مدنی هم یک تابعیت را محترم شمرده است.

,

سخنگوی کمیسیون حقوقی و قضایی با تاکید بر اینکه حضور دوتابعیتی‌ها در مقامات عالی مملکت درست نیست چراکه ظلم به انقلاب اسلامی و نظام است، تصریح کرد: از طریق پلیس اینترپل باید به تخلفاتی که کاوه مدنی در حوزه جاسوسی دارد، رسیدگی شود.

,

عضو کمیته تحقیق و تفحص از مدیران دوتابعیتی گفت: کمیته تحقیق و تفحص از مدیران دوتابعیتی، گزارش اقدامات خود و لیست دوتابعیتی‌ها را به کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی ارائه کرده است.

,

همچنین سیدحسین نقوی‌حسینی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران، درباره آخرین وضعیت گزارش کمیته تحقیق و تفحص از مسئولان دوتابعیتی، اظهار کرد: ما نتیجه تحقیق و تفحص و همچنین لیست 100 نفره مدیران دوتابعیتی را به مراجع ذی‌صلاح ارسال کردیم.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه