اخبار داغ

فرمانده بسیج کارگری استان کرمان در آستانه هفته کار و کارگر:

خرید کالای داخلی؛حامی کارگر ایرانی است

خرید کالای داخلی؛حامی کارگر ایرانی است
فرمانده بسیج کارگری استان کرمان گفت:کارگران ایرانی جهادگران عرصه تولید هستند لذا اکنون این تثبیت کنند گان خط مقدم نیازمند حمایت بیشتری در خرید و استفاده از حاصل دسترنجشان دارند تا بتوانند در مقابل تحریم ها و عناد ورزی های دشمنان کشور بیاستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛حسین باقری فرمانده بسیج کارگری استان کرمان در گفتگو با راه آرمان   ضمن گرامیداشت هفته کار و کارگر گفت : کارگران ایرانی،جهادگران عرصه تولید هستند لذا اکنون این تثبیت کنند گان خط مقدم نیازمند حمایت بیشتری در خرید و استفاده از حاصل دسترنجشان دارند؛ تا بتوانند در مقابل تحریم ها و عناد ورزی های دشمنان این مرزو بوم خط اقتصادی کشور را محکم و قاطعانه حفظ نمایند .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان ,

باقری در ادامه افزود : رهبر معظم انقلاب اسلامی امسال را به شعار زیبای «حمایت از کالای ایرانی» مزین نمودند لذا در خصوص اهمیت نام گذاری این شعار از سوی ایشان باید به نیات خصمانه دشمنان ایران اسلامی پی برد زیرا رهبر فرزانه ایران نزدیک به ۱۳ سال است نکات کلیدی را در تبیین شعاری های اقتصادی می گنجانند و مرحله به مرحله این خط اقتصادی ویژه را جلو می برند .

,

وی ابراز کرد: تبیین شعاری ها اقتصادی از سوی مقام معظم رهبری نشان دهنده خطر جدی است که کشور ایران و نظام جمهوری اسلامی را تهدید می کند ، امروز عرصه  تولید ملی ، عرصه جنگ ،جهاد و جبهه است لذا همه باید خود را صاحب تکلیف و وظیفه بدانند که اگر این امر محقق شود و سبب توجه همه جانبه به تولید ملی گردد نه تنها اقتصاد ایران دوران شکوفایی خود را اغاز خواهد کرد بلکه الگویی در عرصه اقتصاد مقاومتی برای دیگر کشور ها خواهد شد و نشان می دهد که توجه به داخل می تواند وابستگی های بی پایه و اساس را به دول غربی و اروپایی قطع نماید .

,

فرمانده بسیج کارگری استان کرمان گفت: اگر وابستگی های اقتصادی قطع شوند اقتصاد ایران خودکفا خواهد شد و ابزار فشار و تهدید کشورهای مستکبر از سر ملت شریف ایران برداشته خواهد شد و تهدید ، ارعاب  و تحریم های اقتصادی ، هسته ایی ، بانکی و … اثری در اقصاد و معیشت مردم نخواهد داشت.

,

وی در خصوص چگونگی حمایت از کالای ایرانی گفت : در این عرصه اقشار مختلفی نقش دارند و مهمترین مسئولیت نیز بر دوش مردم است ، رهبر فرزانه ایران نیز بیان کردند که شعارهای گذشته متوجه مسئولان بود اما حمایت از کالای ایرانی متوجه مردم است زیرا انان با خرید کالای ایرانی هم تولیدات را افزایش می دهند و هم در تعیین کیفیت این  نوع کالاها نقش اساسی دارند.

,

این مقام مسئول ادامه داد : برای تحقق شعار سال باید یک جنبش اجتماعی و مردمی حمایت  و خرید از کالای ایرانی  صورت بگیرد زیرا با هر خرید از تولیدات داخلی  ، شاهد افزایش اشتغال ، کاهش اسیب های اجتماعی و تشکیل خانواده خواهیم بود ، لذا باید نسبت به خرید کالای داخلی تعصب و غیرت ایرانی داشت ، لذا باید فارغ از هر حزب و جناح سیاسی به دنبال سر بلندی نام ایران اسلامی باشیم .

,

باقری اذعان کرد : برای رشد کیفیت کالای ایرانی نیازمند کارگران متعهد و مسئولیت پذیرنیز هستیم تا به دنبال رشد بهره وری در واحد های تولیدی باشند نه صرف کار کردن در یک شیفت و اخر ماه دریافت حقوق ، بلکه باید به دنبال طرح های نخبگانی در بالا بردن کیفیت کار و محصول خود باشند.

,

فرمانده بسیج کارگری استان کرمان اظهار کرد:کارگران شریف ما در سال حمایت از کالای ایرانی که در واقع حاصل دسترنج کارگر ایرانی نام گذاری شده است باید تلاشی مضاعف در جهت رشد کیفیت انجام دهند لذا پیامبرعظیم الشان اسلام می فرمایند ؛ هرکس کاری که بر عهده او گذاشته شده است به نحو احسنت انجام دهد مشمول رحمت الهی خواهد شد.

,

وی به منویات مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت : بالابردن کیفیت تولید توسط کارگران موجبات بارش برکات الهی هم برای کارگر و هم برای مردم جامعه خواهد بود لذا اکثریت مردم زمانی هزینه های دوره گذار  مصرف تولیدات داخلی را می پردازند که بدانند این هزینه ها تداوم نخواهند داشت و تولید کنند گانی از این حمایت ها منتفع می شوند که محصول با کیفیت و قابل رقابت ارائه دهند .

,

باقری ادامه داد : کارگران ایرانی کسانی هستند که در زمان های مختلف از تمام اتفاقات و بحران ها با بصیرت و باغیرت سر بلند بیرون امدند و هرگز در مقابل نظام ایستادگی نکرده و حامی همیشگی این انقلاب بوده اند ، کارگرانی که در طول ۸ سال دفاع مقدس با منطق اگر دشمن به ایران تسلط یابد نه تنها نان بلکه هیچ چیز نخواهیم داشت به جبهه های جنگ رفتند و این کشور را سر پا نگه داشتند ، اکنون درگیر نبرد اقتصادی هستند و دشمن قصد دارد که این سنگرهای دفاعی مهم در جامعه تولید را غصب کند .

,

فرمانده بسیج کارگری استان کرمان  ابراز کرد:کارگران امروز همان کارگران رزمنده دفاع مقدس هستند که نگذاشتند دشمن تا بن دندان مسلح بر مرزهای آبی و خاکی ایران غلبه کنند و اکنون  در جبهه های تولید خط نگه داران این انقلاب در عرصه اقتصادی هستند و با روحیه جهادی و انجام کار خود به بهترین نحو و ساخت محصولاتی با کیفیت اجازه نخواهند داد که دشمن بر آنان مسلط گردد و رکود را بر جامعه تولیدی ایران حاکم کند.

,

وی در پایان خاطر نشان کرد : هفته کار و کارگر و بسیج کارگری بهترین زمان برای قدر دانی از کارگرانی است که با دست های پینه بسته و مجاهدانه به دنبال بزرگ ساختن نام کالای ایرانی در جهان هستند ، لذا کارخانجات در سراسر کشور این هفته را اجر نهاده و برای قدر دانی از کارگران خود برنامه های مفرح و بسیار خوبی را تدارک دیده اند.

,

تهیه و تنظیم : طهماسبی

,

انتهای پیام/م

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه