اخبار داغ

در مرکز خرید اطلس شهر تبریز صورت می‌گیرد؛

حضور هنرمندان قزوینی در رویداد بین المللی تبریز 2018

حضور هنرمندان قزوینی در رویداد بین المللی تبریز 2018
در مرکز خرید اطلس شهر تبریز هنرمندان قزوینی در رویداد بین المللی تبریز 2018 حضور پیدا می‌کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  صبح قزوین؛ هنرمندان قزوینی در آئین بزرگداشت رویداد بین المللی «تبریز پایتخت گردشگری کشورهای اسلامی در سال ۲۰۱۸» حضور فعال دارند. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  صبح قزوین,


در این مراسم که روز چهارشنبه پنجم اردیبهشت ماه سال جاری با حضور رییس جمهور، جمعی از وزرا و مقامات گردشگری سایرکشورها در تبریز افتتاح می‌گردد، گروه‌های هنری استان قزوین در کنار هنرمندان سایر استان‌های کشور برای معرفی توانمندی‌های آیینی و هنری این استان حضور خواهند داشت. 

هنرمندان منتخب استان قزوین در این رویداد بین المللی با اجرای شاهنامه خوانی و نقالی توسط استاد مجتبی حسن بیگی و بانو زهرا محمودی، موسیقی محلی و بازی چوب جنگ درتاریخ سوم اردیبهشت در ترمینال تبریز و چهارم اردیبهشت در مرکز خرید اطلس شهر تبریز از ساعت 18 الی 20 به هنرنمایی می‌پردازند. 

گفتنی است؛ شهر تبریز به علت وجود مناطق نمونه گردشگری، زیرساخت‌های مناسب شامل هتل و مهمان‌پذیرها، دو اثر ثبت جهانی (بازار و کلیساها)، مجتمع‌های خدماتی و رفاهی، موزه‌های غنی، چشم‌اندازهای طبیعی و برگزاری رویدادهای فرهنگی، کثرت آثار تاریخی، آداب و رسوم و... با هفت رأی اعضای کمیته نهمین اجلاس کشورهای اسلامی از بین رقبایی چون مالزی، بنگلادش، ترکیه و عربستان به عنوان پایتخت گردشگری کشورهای اسلامی در سال ۲۰۱۸ انتخاب شد.
انتهای پیام/

,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه