اخبار داغ

رئیس اداره هواشناسی چادگان:

میزان بارش باران در چادگان به ۸ میلی‌متر رسید/ کاهش ۷۵ درصدی بارش ها در سال زراعی جاری

میزان بارش باران در چادگان به ۸ میلی‌متر رسید/ کاهش ۷۵ درصدی بارش ها در سال زراعی جاری
رئیس اداره هواشناسی چادگان، گفت: میزان بارش ها در سال زراعی جاری در این شهرستان نسبت به مدت مشابه سال قبل ۷۵ درصد کاهش داشته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسن عسگری در گفتگو با خبرنگار صاحب نیوز گفت: بارش باران از سحرگاه امروز در شهرستان چادگان آغاز و تا شامگاه روز دوشنبه ادامه داشت که میزان بارش در مجموع به 8 میلی‌متر رسید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

رئیس اداره هواشناسی چادگان تصریح کرد: در سال زراعی جاری از اول مهر تا سوم اردیبهشت‌ ماه امسال مجموع بارندگی شهرستان ۶۲.۶ میلی‌متر است که در سال گذشته  ۲۵۰ میلی‌متر بارش رخ‌ داده بود.

,

وی از میزان بارش باران در بخش چناررود شهرستان چادگان ایستگاه فراموشجان خبر داد و افزود: در ایستگاه فراموشجان، میزان بارش باران تا شامگاه امروز به ۲۱.۳ میلیمتر رسید و مجموع بارش تا سوم اردیبهشت امسال ۲۷۰.۵ میلی‌متر در این منطقه است که نسبت به سال گذشته 380.5 میلی‌متر بوده است.

,

عسگری بیان کرد: متأسفانه امسال در شهرستان چادگان، کاهش 75 درصد بارندگی را داشته ایم که از نظر بی آبی و میزان بارش رکوردارترین شهرستان در سطح استان اصفهان هستیم.

,

رئیس اداره هواشناسی چادگان در پایان به گردشگران و مردم توصیه کرد از استقرار در مسیرهای سیلاب رو و حاشیه رودخانه زاینده رود خودداری کنند و به نکات ایمنی توجه داشته باشند تا شاهد حوادث تلخ نباشیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه