اخبار داغ

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس:

کالای بی کیفیت هزینه تولید را افزایش می دهد/کاهش ۵ واحدی مالیات برای تولیدکنندگان در شش ماهه دوم سال

کالای بی کیفیت هزینه تولید را افزایش می دهد/کاهش ۵ واحدی مالیات برای تولیدکنندگان در شش ماهه دوم سال
انارکی محمدی گفت:حل مسائل مالیاتی موضوعی است که میتوانند به تولید کالای ایرانی کمک کند؛ به این منظور پیشنهاد کاهش پنج واحدی مالیات از بیست و پنج درصد به بیست درصد را داده ایم؛ که امیدواریم در شش ماهه دوم سال بتوانیم این مسئله را اجرایی کنیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛احمد انارکی محمدی عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با راه آرمان ؛ با بیان اینکه در چند سال اخیر مقام معظم رهبری شعار سال را در راستای مسائل اقتصادی کشور نامگذاری کرده اند، اظهار کرد: به همین منوال سال جدید را نیز به نام «حمایت از کالای ایرانی» مزین نموده اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان ,

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: برهمین اساس همگان تلاششان بر این است که بتوانند اقدامات حداکثری در این راستا داشته باشند.

,

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه استفاده از کالای استاندار ایرانی باید در دو بخش دولت و ملت انجام گیرد، عنوان کرد: به این منظور دولت در روزهای ابتدایی سال اقداماتی در این راستا انجام داد و اعلام کرد که در تمامی دستگاه های اجرایی کشور  باید کالای ایرانی مورد استفاده قرار گیرد.

,

انارکی محمدی با اشاره به اینکه  مجلس شورای اسلامی نیز در این خصوص قوانین مربوطه را مصوب و نظارت خواهد کرد، اذعان کرد: همچنین در رابطه با کالای قاچاق از سال گذشته تحقیق و تفحص انجام شده است که گزارش کامل تا پایان سه ماه اول سال ارائه خواهد شد.

,

وی ادامه داد: به منظور  حمایت از تولیدات داخلی و تولید کنندگان و جلوگیری از ورود کالای قاچاق اطلاعاتی در خصوص میزان ورود کالا به کشور از ستاد مبارزه با قاچاق کالا دریافت می شود؛ همچنین در این رابطه از طریق قوه قضائیه و دستگاه های مربوطه در حال پیگیری هستیم.

,

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه حل مسائل مالیاتی  موضوعی است که میتوانند به تولید کالای ایرانی کمک کند، ابراز کرد: به این منظور پیشنهاد کاهش پنج واحدی مالیات از بیست و پنج درصد به بیست درصد داده ایم؛ امیدواریم در شش ماهه دوم سال بتوانیم این مسئله را اجرایی کنیم.

,

انارکی محمدی گفت: همچنین قانون مالیات بر ارزش افزوده را فقط به عنوان نقطه هدف مصرف کننده مد نظر قرار خواهیم داد که پرداخت ارزش افزوده صورت بگیرد و تولید کننده و مبدأ هیچ گونه ارزش افزوده ای را پرداخت نکند.

,

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی  تأکید کرد: باید تولید کالای ایرانی با کیفیت را مد نظر داشته باشیم تا انگیزه و رقبت در مصرف کننده به سمت کالای داخلی به وجود آید؛ و گرنه با کالای بی کیفیت و هزینه تولید بالا که شامل پول و تسهیلات بانکی است؛ قطعا هزینه تولید نیز افزایش پیدا خواهد کرد که با این اوصاف نمیتوانیم جوابگوی مردم باشیم.

,

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در پایان با بیان اینکه مردم میخواهند کالای مورد نیازشان با کیفیت و ارزان باشد، خاطر نشان کرد: در این راستا باید فرهنگسازی لازم انجام گیرد؛ وگرنه اینکه ما با واردات کالا مقابله کنیم و هیچ گونه اقدامی در جهت ارتقاء کالای ایرانی انجام ندهیم؛ مردم به سمت کالای ایرانی نخواهند رفت.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه