اخبار داغ

با حضور معاون وزیر ارتباطات؛

نمایشگاه فناوری اطلاعات و ارتباطات کیش( KITX) گشایش یافت

نمایشگاه فناوری اطلاعات و ارتباطات کیش( KITX) گشایش یافت
نمایشگاه فناوری اطلاعات و ارتباطات کیش (کیتکس) با حضور نصر الله جهانگردی، معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، در مرکز همایش های بین المللی کیش گشایش یافت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  کیش پرس، نمایشگاه فناوری اطلاعات و ارتباطات کیش با هدف عرضه‌ آخرین دست‌آوردهای حوزه‌ آی‌تی با حضور شرکت های دانش بنیان در کیش، برای اجرایی شدن هوشمندسازی و تبدیل کیش به شهر خلاق در حوزه‌ی مدیاآرت است؛ نمایشگاه کیتکس فرصت مناسبی برای معرفی شرکت‌های توانمند در حوزه آی‌تی محیا کرده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کیش پرس,

نمایشگاه همچنین پاویونی بین‌المللی برای تکمیل زنجیره «علم و فناوری، تجاری‌سازی و تولید ثروت» فراهم کرده است، حضور مراکز علمی معتبر و شناخته‌شده در این نمایشگاه می‌تواند شرکت‌های فعال کشور را برای دست‌یابی به این زنجیره حرکت دهد که منافع آن نیز همچون ایجاد اشتغال و رونق اقتصادی برای همگان خواهد بود.

,

این نمایشگاه  شامل، شهر هوشمند ؛ هنرهای رسانه ای ( مدیا آرتس )؛ اینترنت اشیاء و فناوری مالی و فین تک از سوم تا ششم اردیبهشت در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی کیش آخرین دستاورهای حوزه فناوری و آی تی را در معرض دید علاقه مندان قرار می دهد.

,

فرصت ها و تهدیدهای حوزه فناوری اطلاعات
در این مراسم محمدرضا سعیدی معاون اقتصادی سازمان منطقه آزاد کیش با اشاره به اینکه امروز یکی از محورهای مهم و اصلی توسعه، توجه به حوزه فناوری و آی تی است، اظهار کرد: در حوزه فناوری، اطلاعات و تکنولوژی سرعت نوآوری بالاست و شاهد حضور جنبه های هوش مصنوعی، ماشین های هوشمند و انقلاب اطلاعات( انقلاب چهارم صنعتی) هستیم.

, فرصت ها و تهدیدهای حوزه فناوری اطلاعات, فرصت ها و تهدیدهای حوزه فناوری اطلاعات,
,

وی افزود: این پدیده مهم  می تواند فرصت ها و تهدیدهایی به ویژه برای ارائه کنندگان سرویس های اطلاعات و ارتباطات داشته باشد که پیشرفت ها در این حوزه کیفیت و بهره وری زندگی ما را تحت الشعاع قرار داده می دهد.

,

سعیدی با اشاره به اینکه ما با این تحولات شاهد نوع آوری در تخریب گری نیز هستیم، افزود: این تخریب گری می تواند سازه ها و مدل ها را درهم بریزد.

,

انطباق فرصت ها و دانش با ایجاد زیرساخت های لازم

, انطباق فرصت ها و دانش با ایجاد زیرساخت های لازم, انطباق فرصت ها و دانش با ایجاد زیرساخت های لازم,

وی با مطرح ساختن یک سوال کلیدی با عنوان اینکه این جهان و محیط پیچیده در حال تغییر است و سازمان ها و شرکت های ما برای انطباق با این تغییرات چه قابلیتی در درون خود دارند؟ تاکید کرد: کدام یک از شرکت های ما می توانند از این آزمون با سربلندی و موفقیت خارج شوند؟

,

معاون اقتصادی سازمان منطقه آزاد کیش با بیان اینکه برای این انطباق نیاز به شرایطی خاص وجود دارد نخستین شرط را قدرت شناسایی فرصت ها و دانش خارج از سازمان توسط شرکت ها دانست و افزود: شرط بعد این است که سازمان ها پس از شناخت و کسب اطلاعات و فرصت ها بتوانند آن ها را تفسیر کرده و در زمان نیاز به آن رجوع کنند.

,

وی شرط کافی برای موفقیت سازمان ها در انطباق با جهان پیچیده اطلاعات و فناوری را توان بکارگیری داده های شناخته و تفسیر شده ای دانست که در دسترس شرکت ها قرار گرفته است.

,

آیین گشایش نمایشگاه فناوری اطلاعات و ارتباطات کیش با حضور دکتر سعیدی معاون اقتصادی و سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد کیش و جمعی از معاونان و مدیران سازمان، مهندس اثنی عشری، رئیس سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور، دکتر رضاخواه، مدیر کل فروش اپراتور همراه اول، دکتر جهانگرد معاون فناوری و نوآوری،  معاون وزیر آموزش و پرورش، امیر سرتیپپ امیری ریاست اداره تحقیقات و جهاد خودکفایی ارتش، دکتر عسگر زاده مدیر ارتباطات استان هرمزگان، مهندس سهرابی مدیرفناوری و ارتباطات فارس، مهندس خوارزمی نایب رئیس سازمان نظام صنفی کشور و رئیس سازمان نظام صنفی مشهد و فعالان حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات در مرکز همایش های بین المللی کیش برگزار شد.

,

انتهای پیام/ حسین زاده

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه