اخبار داغ

رئیس اداره ورزش و جوانان چرام:

قصد مچ گیری کسی را ندارم و بدنبال غرض شخصی نیستم/مسائل سیاسی وارد بدنه ورزش چرام شده است

قصد مچ گیری کسی را ندارم و بدنبال غرض شخصی نیستم/مسائل سیاسی وارد بدنه ورزش چرام شده است
رئیس اداره ورزش و جوانان چرام با بیان اینکه قصد مچ گیری کسی را نداریم و به دنبال غرض شخصی نیستیم، تصریح کرد: انتظار داریم همه هیئت ها موارد اداری را رعایت کنند و در انتخاب رئیس هیئت، اعضای شورای ورزش تصمیم گیری می کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  به نقل از چرام،عصر دیروز جلسه مسئولان اداره ورزش و جوانان چرام با اعضای شورا و مسئولان هیئت های ورزشی شهرستان چرام برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, چرام,

در این جلسه مسئول هیئت فوتبال چرام با اشاره به اختیارات و وظیفه این مسئولیت، بیان کرد: مسئول هیئت ها  وظایفی دارند که باید انجام شود.

,

شمس الله بزرگی زاده گفت: با هماهنگی خانواده شهید اقبالیان مسابقات فرهنگی و ورزشی فوتبال را به مناسبت یادبود این شهید در چرام برگزار کردیم.

,

 وی با اشاره به استادیوم چرام عنوان کرد: ورزشگاه چرام زیرساخت مشخصی ندارد و هنوز آبیاری سنتی در این ورزشگاه صورت می گیرد.

,

این مسئول در ادامه تصریح کرد: اداره ورزش و جوانان به جای آن که هماهنگ و حمایت کند اما سنگ اندازی می‌کند.

,

, ,

وی با اشاره به مشکلات اساسی ورزشگاه چرام، عنوان کرد: یکی از مشکلات اساسی ما در برگزاری مسابقات فوتبال چرام عدم حضور اورژانس و مأموران نیروی انتظامی است و از طرفی بهتر است مسئولان چرام در افتتاحیه مسابقات حضور داشته باشند تا دلگرمی برای جوانان این دیار باشد.

,

شمس الله بزرگی زاده به درآمدزایی کم ورزشگاه چرام اشاره کرد و گفت: متاسفانه ما هنوز نتوانسته ایم هزینه ی تیم قهرمان فوتبال خودمان را دهیم که این شایسته تیم قهرمان نیست.

,

در ادامه این جلسه سرپرست تیم فوتبال پاسارگاد چرام ضمن تقدیر و تشکر از دبیران اجرایی جلسه عنوان کرد: برای انجام بهتر کارها به سراغ مسئولان می رویم تا مشکل حل شود.

,

 عبدی‌پور افزود: هدف بیان و عملی کردن راهکارها برای پیشرفت در آن است.

,

, ,

این مسئول، در ادامه گفت: البته اگر در روستاها ورزش های بومی و محلی رونق داده شوند باعث افزایش سطح کیفی ورزش شهرستان می شود.

,

وی، عنوان کرد: ما برای ورود به لیگ استان مبلغ ۳۵ میلیون ریال را پرداخت می‌کنیم که امیدواریم به ما کمک شود اما در مسابقات شهرستان با مشکلات زیادی مواجه هستیم.

,

مسئول ورزش های همگانی با اشاره به وسایل ورزشی در پارک های چرام، افزود: وسایل شهرداری در پارک ها برای سلامتی نفعی ندارد و می توان این وسایل را در جاده سلامت چرام نصب کرد.

,

, ,

علی تقوی پیشکسوت فوتبال چرام با اشاره به ورزش کشتی عنوان کرد: ورزش کشتی در سنوات گذشته در رتبه های اول یا دوم یا سوم قرار داشت و در حال حاضر با مشکلاتی روبرو است.

,

وی افزود: متاسفانه مسائل سیاسی در بدنه ورزش چرام نفوذ کرده که همانند سمی کشنده به جوانان ما آسیب می رساند.

,

مدیر اداره ورزش و جوانان چرام نیز در این جلسه عنوان کرد: یکی از اهداف ما ترسیم و افزایش توسعه ورزش است و انتقاد ها را به جان و دل می پذیریم.

,

 بخشایی افزود:اعتبارات هیئتها بحساب خودشان واریز می‌شود اما هنوز اعتبارات ما ناچیز است.

,

 وی در ادامه گفت: برای ورزشگاه چرام ۸۳۰ میلیون تومان اعتبار در استان تخصیص داده‌ایم که می‌طلبد نکات مثبت نیز دیده شود.

,

, ,

رئیس اداره ورزش و جوانان چرام به فعال بودن برخی هیئت های ورزشی اشاره کرد و گفت: هیئت های رزمی فعال هستند اما برخی اطلاعات به صورت ناقص به دوستان میرسد.

,

بخشایی به نمایندگی اداره ورزش و جوانان چرام اشاره و اظهار کرد: شهرستانهای چرام،لنده،بهمئی و باشت به صورت نمایندگی اداره می‌شود و این مورد یک چارت سازمانی است.

,

, ,

رئیس اداره ورزش و جوانان چرام با بیان اینکه قصد مچ گیری کسی را نداریم و به دنبال غرض شخصی نیستیم، تصریح کرد: انتظار داریم همه هیئت ها موارد اداری را رعایت کنند و در انتخاب رئیس هیئت، اعضای شورای ورزش تصمیم گیری می کنند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه