اخبار داغ

همزمان با میلاد انوار دشت کربلا و به همت خیرین میبدی؛

3 محموله آجر نما، کاشی و سرامیک از میبد به کربلای معلی ارسال شد

3 محموله آجر نما، کاشی و سرامیک از میبد به کربلای معلی ارسال شد
مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات شهرستان میبد از ارسال 3 محموله آجر نما، کاشی و سرامیک به همت خیرین میبدی برای استفاده در طرح توسعه و ساخت و ساز حرم مطهر حسینی خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی محمد اسعدی مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات شهرستان میبد در گفت و گو با میبد خبر ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و اعلام این خبر بیان داشت: از مجموع این سه محموله یک محموله آجر نما به تعداد 10 هزار عدد اهدایی از طرف شرکت آجر خوشرنگ، دومین محموله 2 هزار و 160 متر مربع کاشی و سرامیک 50*50 اهدایی از شرکت کیمیا سرام و محموله سوم نیز 615 متر مربع کاشی و سرامیک اهدایی از طرف شرکت کاشی ارچین میبد بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, میبد خبر,

وی افزود: این محموله ها دارای ارزشی به مبلغ 400 میلیون ریال بوده که برای استفاده در طرح توسعه و ساخت و ساز حرم مطهر حسینی استفاده خواهد شد.

,

اسعدی در ادامه اذعان داشت: سال گذشته مردم میبد بعد از مرکز استان بیشترین حمایت و کمک را برای بازسازی عتبات داشته اند، که این موضوع از توجه ویژه مردم و خیرین میبدی به ائمه اطهار حکایت می کند.

,

مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات شهرستان میبد درباره عشق و ارادت بانوان میبدی برای سهیم بودن در بازسازی عتبات عالیات ابراز داشت: به همت بانوان بزرگوار میبدی و با تلاشهای شبانه روزی آنها سال گذشته تعداد 8 تخته فرش دستباف بافته شد که از محل فروش این فرشها مبالغی جهت کمک به بازسازی عتبات عالیات اهدا شد. 

,

اسعدی در پایان ضمن تقدیر از مردم بزرگوار و خیرین شهرستان و حمایتهای آیت الله اعرافی و برخی مسئولین میبدی اظهار داشت: مردم بزرگوار و خیر میبد می توانند از طریق مراجعه به ستاد و یا واریز وجه نقد به شماره حساب 1-34148128851716 به حساب ستاد عتبات عالیات میبد در این امر خیر سهیم باشند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه