اخبار داغ

مسئولین ما جوان باور هستند یا جوان یاور؟!

مسئولین ما جوان باور هستند یا جوان یاور؟!
اگر مسئولین ما با جوانان هم یاور و هم باور باشند آن ها می توانند کارها را به بهترین نحو انجام دهند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  بام ایران خبر؛حمید کریمی مدیر کل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری پیش از ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: تا کنون 39 سمن فعال در این استان وجود دارد که تا پایان سال این تعداد به 50 سمن افزایش پیدا خواهد کرد.

وی تصریح کرد:در آینده خانه جوان در این استان احداث خواهد شد که تا کنون یک میلیارد و 300 میلیون تومان اعتبار برای آن در نظر گرفته شده است.

کریمی با اشاره به اینکه برای خانه جوان متاسفانه تا کنون نتوانسته ایم زمینی را تحویل بگیریم بیان داشت: به زودی زمینی در میرآباد شرقی تحویل گرفته شده و کلنگ زنی آن را در دستور کار داریم.

وی با اشاره به اینکه این استان کمترین طلاق را بعد از استان سیستان بلوچستان داشته است اذعان داشت: یک سری موانع در راه ازدواج جوانان وجود دارد که این امر نیازمند حمایت مسئولین است.

کریمی عنوان کرد: مباحث اقتصادی،  فرهنگی و سبک زندگی اسلام و عدم شناخت جوانان از یکدیگر از عمده ترین مشکلات سر راه جوانان است که بعضا به طلاق منجر شده است.

وی ادامه داد: برگزاری دوره های آموزشی و مشاوره از جمله کارهایی است که میتوان برای جوانان به اجرا در آورد.

کریمی با بیان اینکه هرکجا سمن ها ورود پیدا کنند آسیب های اجتماعی کاهش پیدا می کند اذعان داشت: در سطح کشور ما باید  وضعیت جوانان را بهبود ببخشیم.

وی 8 اردیبهشت را روز جوان عنوان کرد و بیان داشت:در هفته جوان 350 عنوان برنامه در محورهای فرهنگی، اجتماعی و ورزشی در این استان اجرا می شود.
 
انتهای پیام/
 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بام ایران خبر,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه