اخبار داغ

مراسم افتتاحیه مجموعه فرهنگی و ورزشی شهید همدانی برگزار شد

مراسم افتتاحیه مجموعه فرهنگی و ورزشی شهید همدانی برگزار شد
مراسم افتتاحیه مجموعه فرهنگی و ورزشی شهید همدانی با حضور مسئولان شهرستانی در بهارستان برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه خبری تحلیلی بهارستانه، مراسم افتتاحیه مجموعه فرهنگی و ورزشی شهید همدانی با حضور یدالله سلیمانی فرمانده سپاه شهرستان بهارستان، اعضای شورای اسلامی شهرگلستان و جمعی دیگر از مسئولان شهرستانی، خانواده‌های شهدای بهارستان و پاسداران برگزار گردید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پایگاه خبری تحلیلی بهارستانه, پایگاه خبری تحلیلی بهارستانه,

گفتنی است که این مراسم با قرائت آیاتی چند از کلام الله مجید آغاز شد و در ادامه آن فرمانده سپاه شهرستان بهارستان با عرض خیرمقدم، برای حاضرین در مراسم در خصوص اقدامات سپاه سخنرانی کرد.

,

وی با بیان تلاش‌ها و اقدامات سپاه در طول تاریخ انقلاب، اظهار داشت: سپاه در حوزه دفاع مقدس به پشتوانه مردم و در حمایت از مردم همانند روزهای انقلاب و سرنگونی رژیم شاهنشاهی خوش درخشید.

,

سلیمانی همچنین به فعالیت گروه‌های تروریستی از آغاز انقلاب اشاره کرد و گفت: امروز کشورهایی نظیر آمریکا با حمایت و پرورش تروریست در منطقه، گروه‌هایی نظیر داعش و القاعده را ایجاد می کنند، درحالی که ما در آغاز انقلاب با چنین گروه‌هایی دست و پنجه نرم کرده‌ایم و تجربه کافی در این خصوص داریم.

,

وی باتاکید بر اینکه دشمنی دشمنان ما امروز در تمام زمینه‌ها در بالاترین حد خود قرار دارد، عنوان کرد: امروز دشمن با ما وارد یک جنگ تمام عیار شده است و در همین شهرستان بهارستان تعداد زیادی زندانی برای مواد مخدر داریم و 96 طلاق و 100 اقدام به خودکشی در سال 96 برای این شهرستان ثبت شده است، که این‌ها همان گزینه‌های روی میز یا تهاجمات فرهنگی می باشند.

,

فرمانده سپاه شهرستان بهارستان درپایان باتوجه به تفاوت جنگ امروز  با جنگ دهه‌های گذشته انقلاب و مستکبران جهانی، افزود: آسیب‌های اجتماعی درحال حاضر مهم‌ترین تهدید و آفت انقلاب اسلامی است که نیاز به تحلیل مناسب و اقدامات کارشناسانه دارد، چراکه کلید پیروزی جنگ امروز پیروزی در مقابله با همین آسیب‌های اجتماعی و فرهنگی است.

,

مجموعه فرهنگی و ورزشی شهید همدانی به شکل نمادین توسط خانواده شهدای میرزایی افتتاح شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه