اخبار داغ

نماینده مردم شرق کرمان در مجلس:

موافقتم برای رفتن محسن بیگی به دلیل جفا به فرهنگیان و دانش آموزان شرق استان است

موافقتم برای رفتن محسن بیگی به دلیل جفا به فرهنگیان و دانش آموزان شرق استان است
نماینده مردم شرق استان کرمان در مجلس شورای اسلامی گفت:من به دلیل جفای که به فرهنگیان و دانش آموزان شرق استان ،کوتاهی ها و بی توجه های زیادی که صورت گرفته است با رفتن ایشان موافق هستم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛حبیب ا… نیکزادی پناه در گفت و گو با صبح کویر، در رابطه با جابجایی مدیر کل آموزش و پرروش استان کرمان اظهار کرد:جابجایی ها در هر پست و مقامی طبیعی است و تعدادی از نمایندگان استان موافق جابجایی محسن بیگی مدیر کل آموزش و پرروش استان کرمان هستند و ما منتظر پاسخ وزیر آموزش و پرورش هستیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح کویر,

نماینده مردم شرق استان کرمان در مجلس شورای اسلامی  با بیان اینکه همیشه برای افرادی موافق و مخالف وجود دارد و نظر ها متفاوت است،بیان کرد: من به دلیل جفای که به فرهنگیان و دانش آموزان شرق استان ،کوتاهی ها و بی توجه های زیادی که صورت گرفته است با رفتن وی موافق هستم.

,

وی افزود:کاستی های صورت گرفته در بحث آموزش و پرورش در منطقه ای کهن،فرهنگی و فرهیخته مثل شرق استان کرمان باید جبران شود و یک نیروی مقتدر که با همه شهرستان ها تعامل و مختص به همه مردم باشد نه به یک گروه و حزب خاص تا بتواند سطح علمی دانش آموزان را ارتقا دهد.

,

نیکزادی پناه در پایان تصریح کرد:متاسفانه در این زمینه مشکل داریم و به این نتیجه رسیدیم که محسن بیگی نتوانسته برای شرق استان کرمان پیشرفتی داشته باشد.

,

انتهای پیام/

,

 

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه