اخبار داغ

جانشین سپاه فتح استان:

اراده پولادین رزمندگان ما بر ماشین های جنگی دشمن غلبه کرد

اراده پولادین رزمندگان ما بر ماشین های جنگی دشمن غلبه کرد
سرهنگ انصاری: دشمنان به موشک و ماشین جنگی کاری ندارند میدانند ماشین جنگی ما نسبت به ماشین جنگی دشمن ضعیف تر است اما اراده پولادینی که به دفاع از دین خدا در وسط میدان است، هیچ سلاح و قدرتی نمیتواند مقابل آن قرار بگیرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از صبح زاگرس، جانشین سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد در جشن میلاد سرداران کربلا در یاسوج گفت: در وصف روز جانباز، آزاده و پاسدار باید حماسه خواند، اینها، آن کسانی بودند که در وصیت نامه هایشان مینوشتند بر سنگ قبرم قطعه یخی بگذارید تا به جای مادری که ندارم گریه کند. در این روز میلاد جمع شده ایم تا تکریم قائل بشویم و درود بفرستیم به ساحت مقدس شهیدان، آزادگان و جانبازان و کسانی که از قافله شهدا عقب مانده اند،.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

 

,

سرهنگ انصاری بیان کرد: اگر روز پاسدار  به نام میلاد حضرت اباعبدالله الحسین (ع) نامگذاری شده است، جامعه پاسداری را در دفاع از دین خدا در چهل سالی که از عمر پربرکت این نظام اسلامی سپری شده است، وقتی انسان آن را مطالعه میکند حماسه سازی همه رزمندگان  نظام اسلامی خصوصا پاسداران را می بینیم که امام (ره) فرمود: اگر سپاه نبود کشور هم نبود.

,

 

,

وی افزود: حماسه سازی جانبازان را می بینیم، کسانی بودند که مانند حضرت ابوالفضل العباس (ع) با تأسی از آن حماسه ها ، ولایتمداری ها و ولایت پذیری در هشت سال دفاع مقدس چه حماسه هایی را خلق کردند.

,

 

,

انصاری ادامه داد: وقتی دشمن که بیش از چهل کشور در دنیا از آن پشتیبانی میکرد با تجهیزات روز دنیا و ابزار و ماشین جنگی بروز  در مقابل این جوانان و نوجوانان که با کمترین ابزار ها و امکانات قرار میگرفتند؛ شرمشان میشد، آنان ابزار و ماشین های جنگی و امکانات مدرن روز در اختیار داشتند اما اراده پولادین این رزمندگان بر همه ی آنان غالب شد.

,

 

,

وی ادامه داد: باید جشن بگیریم، باید گرامی بداریم، باید تکریم قائل بشویم به ساحت مقدس جانبازان،اگر کوچکترین جراحتی در بدن یکی از ما ایجاد شود چقدر درد و رنج میبریم، همان سلاح های کشتار جمعی که هر موقع دشمنان قسم خورده نظام مقابل اراده پولادین آن رزمندگان کم می آوردند از آن استفاده میکردند؛ تا بتوانند این اراده را زمین گیر بکنند اما نتوانستند.

,

 

,

جهانگیر انصاری در ادامه بیان کرد: بعد از چهل سال، در جبهه مقاومت در سوریه، عراق، لبنان و یمن حماسه ی این ایثارگران را که در هشت سال دفاع مقدس حماسه خلق کردند؛ باز هم می بینیم که در برابر دشمنان قسم خورده این نظام چه اراده ای دارند. اگر دشمن در راهبردهایش بحث برجام ، هسته ای و موشک را مطرح میکند اصل نظام را هدف قرار داده است .

,

 

,

جانشین سپاه فتح استان ادامه داد: اینها به موشک و ماشین جنگی کاری ندارند میدانند ماشین جنگی ما نسبت به ماشین جنگی دشمن ضعیف تر است اما اراده پولادینی که به دفاع از دین خدا در وسط میدان است، هیچ سلاح و قدرتی نمیتواند مقابل آن قرار بگیرد.

,

 

,

وی افزود: مردم مظلوم یمن را می بینید که از زمین و دریا و هوا آن ها را محاصره کرده اند، آن آتش های سلاح های مدرن و بروزی که  کشورهای هم پیمان استکبار جهانی  به کمک آل یهود بر سر مردم بی دفاع یمن می ریزند، بر اراده این مردم نتواسته اند خللی ایجاد کنند و از دل این مردم موشک هایی با برد بلند بیرون می آید. این اراده را داشتند که دشمنان نتوانستند بر این کشور غالب شوند چون این اراده با تأسی از واقعه عاشورا ست این رمزی است که از عاشورای اباعبدالله الحسین به ما رسیده است.

,

 

,

انصاری یادآور شد: اگر در واقعه عاشورا اباعبدالله الحسین شهید شد، در هشت سال دفاع مقدس بیش از دویست هزار شهید عزیز  با تأسی از واقعه عاشورا تقدیم نظام اسلامی شد، اگر روز میلاد حضرت ابوالفضل العباس روز جانباز نامگذاری شد، جانبازان زیادی با تأسی از ابوالفضل العباس تقدیم نظام اسلامی شد، اگر در روز میلاد امام زین العابدین (ع)، اسارت ان امام را در تاریخ مطالعه می کنیم، می بینیم که چه ابوترابی هایی دشمن را تسلیم خودشان کردند.

,

 

,

جانشین سپاه فتح استان گفت: در این چهل ساله ای که از عمر پربرکت نظام اسلامی می گذرد، خدمات کمی ارائه نشده است و الان هم که این جشن با همکاری و تعامل بنیاد شهید و امور ایثارگران سپاه ناحیه و برخی از  ادارات شهرستان تدارک دیده شده به پاسداشت ان حماسه هاست و تلفیقی از این حماسه ها با حماسه های صدر اسلام که ما هیچگاه نباید فراموش کنیم.

,

 سرهنگ انصاری در پایان گفت: در این مکان مقدس جمع شدیم یک بار دیگر  با ائمه معصومین، با حضرت اباعبدالله الحسین، با ابوالفضل العباس(ع)،  با امام زین العابدین (ع)، شهداء و امام عزیز و جامعه ایثارگری که در استقرار  این راه ثابت قدم بودند، عهد ببندیم و از خداوند بزرگ میخواهیم به حرمت شهیدان عزیز و دوستان شهیدمان و بستگان شهیدمان  عمر همه ما را به شهادت ختم کند.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه