اخبار داغ

حضور شرکت تابان چرم ایرانیان از سیاهکل در جشنواره اقوام ایرانی کاخ نیاوران + تصاویر

حضور شرکت تابان چرم ایرانیان از سیاهکل در جشنواره اقوام ایرانی کاخ نیاوران + تصاویر
جشنواره اقوام ایرانی با حضور منتخبین صنایع دستی و دست دوز در کاخ نیاوران تهران برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از  درسیاهکل، جشنواره اقوام ایرانی با حضور منتخبین صنایع دستی و دست دوز در کاخ نیاوران تهران برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, درسیاهکل,

در این جشنواره؛ شرکت تابان چرم ایرانیان از سیاهکل به عنوان نماینده استان گیلان با تولیدات دست دوز خود که شامل پالتو پوست شال، کلاه پوست و چرم طبیعی با کیف های تلفیقی شرکت کرد.

,

در بخش رشتی دوزی با طراحی الهام صفری پور و کیف های دست دوز از چرم طبیعی با تکنیک ربان که یکی از جدیدترین آثار تلفیقی در ایران می باشد نیز توسط کتی ناز پیش قدم و فیروزه ملک محمدی طراحی شد که به عنوان هنر اصیل ایرانی؛ مورد توجه توریست های خارجی قرار گرفت.

,

هیراد محمدی طراح و مدلینگ اصلی شرکت تابان چرم ایرانیان نیز با طراحی های خود توانست توجه بازدیدکنندگان را به محصولات چرمی جلب کند.

,

شرکت تابان چرم ایرانیان در این جشنواره ۳۵ هزار مجموعه معرفی تولیدات خود را بین ۴۵ هزار توریست توزیع کرد و به وسیله سه مترجم زبان انگلیسی، آلمانی و فرانسوی؛ نحوه ساخت محصولات خود و معرفی هنرهای اصیل گیلان در بخش صنایع دستی و دست دوز را تشریح کرد.

,

همچنین هزار پکیج تبلیغاتی شامل سی دی هوایی، ساکهای دستی محیط زیستی و اطلاع رسانی آثار تاریخی و گردشگری از نقاط مختلف استان گیلان به ویژه سیاهکل توسط موسسه گردشگری تی تی دیلم و شهرداری سیاهکل بین شرکت کنندگان در جشنواره توزیع شد.

,

برپایی دو غرفه در حیاط هنر کاخ نیاوران برای بیماران خاص پروانه ای، ام اس و سندرم داون برای تهران و گیلان توسط اعضای شرکت تابان چرم، از دیگر فعالیت های این شرکت در جشنواره بود که علاوه بر آشنایی مردم با این بیماران؛ سود تمامی محصولات نیز به خیریه هایی که به آن ها کمک می کنند اهداء شد.

,

فرزین عابدی مدیر عامل شرکت تابان چرم ایرانیان در گفتگو با خبرنگار درسیاهکل، ضمن تشکر از برگزارکنندگان این جشنواره اظهار کرد: جشنواره کاخ نیاوران به مانند دروازه ملل ایران بود که موجب آشنایی بازدیدکنندگان داخلی و خارجی با اقوام و سنت های ایرانی شد.

,

وی، ضمن قدردانی از مسئولین میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گیلان و شهرستان سیاهکل، تأکید کرد: امیدوارم با حمایت بیشتر مسئولین بتوانیم مراکز بیماران خاص را در نقاط مختلف بازگشایی کنیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه