اخبار داغ

خداداد افشاریان:

رهبری‌فرد را به یاسوج می‌آورم!

رهبری‌فرد را به یاسوج می‌آورم!
خداداد افشاریان درباره حواشی روزهای اخیر پیرامون خود گفت: آقای رهبری‌فرد از من عذرخواهی کرده است ولی بنده فردا در یاسوج شخصا شکایت می‌کنم؛ آقای رهبری‌فرد را چند بار به یاسوج می‌آورم، به خانه خودم دعوت می‌کنم تا در افکار عمومی بحثی که راجع به من افتاده از بین برود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از صبح زاگرس خداداد افشاریان، داور بازنشسته فوتبال ایران در گفت‌وگوی تلفنی برنامه نود صحبت‌های خود را با انتقاد از فردوسی‌پور به دلیل عدم دعوتش به این برنامه آغاز کرد و افزود: آقای فردوسی‌پور! نخستین بار بود به شما زنگ می‌زدم که به برنامه نود بیایم چون می‌خواستم حضورا راجع به حواشی توضیحات بهتری بدهم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,


وی راجع به قضاوتی که در دیدار پلی‌آف سپاهان نوین و استیل‌آذین داشت و شائبه‌هایی راجع به داوری آن مسابقه به وجود آمده است، اظهار کرد: بازی‌ای که قضاوت کردم، شاید دهمین مسابقه پلی‌آف بنده بود؛ حالا آقایان مدعی هستند که به داور بازی پول دادیم؛ مگر داور حتما باید پنالتی بگیرد؟؛ داور به راحتی می‌تواند با اخراج کردن یا ... بازی را در بیاورد.

,
,


افشاریان ادامه داد: فیلم بازی سپاهان نوین و استیل آذین را ببینید و اگر حتی یک اوت اشتباه اعلام شده، آن را بگویید.

,
,


داور بازنشسته فوتبال ایران تاکید کرد: یک اتفاقی افتاده ولی آقای رهبری‌فرد از من عذرخواهی کرده است ولی بنده فردا در یاسوج شخصا شکایت می‌کنم؛ آقای رهبری‌فرد را چند بار به یاسوج می‌آورم، به خانه خودم دعوت می‌کنم تا در افکار عمومی بحثی که راجع به من افتاده از بین برود.

,
,


وی ابراز کرد: می‌گویند 100 میلیون تومان را گرفته بودم ولی بعد پس داده‌ام؛ اصلا حرف‌های عجیب و غریبی می‌زنند؛ خواهش می‌کنم این پرونده را مختومه نکنید؛ آقایان هدایتی، پروین و ... عزیز هستند و اسامی زیادی در این پرونده برای آنها آمده است.

,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه