اخبار داغ

با حضور وزیر بهداشت؛

فازدوم توسعه بیمارستان آیت‌الله خوانساری اراک به بهره‌برداری می‌رسد

فازدوم توسعه بیمارستان آیت‌الله خوانساری اراک به بهره‌برداری می‌رسد
رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: فاز دوم طرح توسعه بیمارستان آیت الله خوانساری اراک با حضور وزیر بهداشت به بهره برداری می رسد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به گزارش دیار آفتاب؛ حسن طاهر احمدی رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: فاز دوم طرح توسعه بیمارستان آیت‌الله خوانساری اراک با حضور «سید حسن قاضی زاده هاشمی» وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به بهره برداری می رسد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیار آفتاب,

طاهراحمدی اظهار کرد: به منظور ارائه خدمات به بیماران نیازمند طرح توسعه بیمارستان آیت الله خوانساری اراک به صورت آزمایشی در اواخر اسفندماه به بهره‌برداری رسید.

,

وی با اشاره به اینکه بیمارستان آیت الله خوانساری، بیمارستان فوق تخصصی درمان سرطان غرب کشور است، ادامه داد: فاز دوم توسعه این بیمارستان در قالب ۹۶ تخت درمانی است که با کمک خیران و مسولان استان احداث شده است.

,

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک با بیان اینکه پس از تکمیل و بهره‌برداری از فاز دوم طرح توسعه این بیمارستان، فاز سوم آن نیز در دستور کار قرار گرفته است، اضافه کرد: امیدوارم که با مساعدت و همراهی خیران این مرحله را نیز به اتمام برسانیم تا خدمتی به بیماران و خانواده‌های آنان در این بیمارستان داشته باشیم.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه