اخبار داغ

فرمانده انتظامی شهرستان نرماشیر خبر داد؛

توقیف خودروی حامل مواد روان گردان شیشه در نرماشیر

توقیف خودروی حامل مواد روان گردان شیشه در نرماشیر
فرمانده انتظامی شهرستان نرماشیر گفت:خودروی حامل ۹کیلو گرم‌مواد روان گردان شیشه در نرماشیر توقیف شد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ حسین یوسف آبادی در گفت و گو با صبح کویر گفت:ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی در راستای مبارزه بی امان با سوداگران مرگ هنگام بازرسی خودروهای عبوری در محور اصلی شهرستان به یک دستگاه خودرو پژو۴۰۵که به مقصد اصفهان در حرکت بود،مشکوک و دستور ایست دادند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح کویر ,

وی با اشاره به انتقال خودرو توقیفی به پارکینگ افزود:در بازرسی فنی و تخصصی ازپژو ۴۰۵مقدار ۹کیلوگرم مواد روانگردان صنعتی از نوع شیشه کشف و در این رابطه یک قاچاقچی دستگیر شد.

,

این مقام انتظامی با بیان اینکه مواد مخدر کشف شده به صورت ماهرانه در خودرو ها جاسازی شده بود ،گفت:با اشرافیت بالا ، تیز هوشی و تخصص ماموران پیچیده ترین جاسازی ها نیز از دید آنان پنهان نمی ماند‌.

,

فرمانده انتظامی شهرستان نرماشیر در پایان با بیان اینکه مواد روانگردان شیشه تاثیر مستقیم بر عملکرد مغز داد، که فرد پس از مصرف دچار توهم شده و اتفاقات ناگواری زیادی از جمله قتل به خاطر مصرف این مواد مخدر روانگردان شکل گرفته است ،افزود:برخورد با معضل مواد مخدر نیاز به عزمی جمعی و همگانی دارد ،ک شهر وندان نسبت به این معضل خانمان سوز اجتماعی با حساسیت برخورد کنند.

,

گفتنی است قیمت هرکیلو مواد مخدر صنعتی شیشه ۳۰ میلیون تومان است که این محموله مواد مخدر توهم زا بالغ بر ۲۷۰میلیون تومان قیمت دارد که می توانست چند هزار جوان را با سمت تباهی سوق دهد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه