اخبار داغ

با هدف جلوگیری از تخلفات احتمالی در حوزه صنف خبازی ها؛

سهمیه آرد نانوایی ها برمبنای کیفیت نان تخصیص می یابد/تخلفی که به رفاه و سلامت مردم لطمه وارد کند پذیرفتنی نیست

سهمیه آرد نانوایی ها برمبنای کیفیت نان تخصیص می یابد/تخلفی که به رفاه و سلامت مردم لطمه وارد کند پذیرفتنی نیست
معاون فرماندار زهک گفت: براساس برنامه ریزی صورت گرفته، از این تاریخ به بعد، تنها پس از رتبه بندی و نظارت های لازم به نانوایی ها سهمیه آرد تعلق خواهد گرفت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصرهامون، سعید نارویی در جلسه کارگروه آرد و نان زهک که در فرمانداری این شهرستان برگزار شد، با اشاره به نزدیکی ماه مبارک رمضان افزود: نانوایی های زهک از این پس برمبنای کیفیت نان و رعایت موازین صنفی و بهداشتی رتبه بندی شده و سهمیه آرد دریافت خواهند کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرهامون,
وی تاکید کرد: با وجود تعدد واحدهای خبازی در شهرستان زهک هرگونه کوتاهی و یا تخلف احتمالی که به نوعی به رفاه و سلامت مردم لطمه وارد کند پذیرفتنی نیست.
وی در ادامه تصریح کرد: با توجه به درپیش رو بودن ماه مبارک رمضان ، نان به عنوان یک نیاز و کالای اساسی باید به صورت مطلوب و باکیفیت در اختیار شهروندان قرار گیرد.
این مقام مسئول بازدیدهای دوره ای را عاملی مهم در جهت جلوگیری از تخلفات احتمالی در حوزه صنف خبازی ها عنوان و افزود: سهمیه آرد نانوایی ها نیز بر مبنای نتایج همین بازدیدهایی که از این پس با مشارکت همه اعضای کارگروه انجام می شود توزیع خواهد شد.
وی خاطر نشان کرد: در شهرستان زهک 60 واحد نانوایی وجود دارد که 31 واحد آن در شهر زهک و29 واحد آن نیز در روستاها مشغول فعالیت هستند.
انتهای پیام//
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه