اخبار داغ

تجهیز 100 خانه روستایی همزمان با هفته جوان

تجهیز 100 خانه روستایی همزمان با هفته جوان
مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان با تاکید به برگزاری جشن روز ویژه جوانان و تقدیر از کارمندان جوان، افزود:‌ برگزاری کرسی آزاداندیشی در دانشگاه بوعلی و تجهیز 100 خانه روستایی از برنامه های هفته جوان در استان است .
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از نافع،مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان با اشاره به برگزاری 170 جلسه در خانه جوانان به صورت خودجوش توسط سمن‌های همدان، افزود:‌ امسال به هر سمنی که در حوزه کارآفرینی بتواند برنامه‌ای ارائه دهد، 100 میلیون تومان در مرکز استان تسهیلات با سود چهار درصد پرداخت خواهد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نافع,

 

,

وی با اشاره به اینکه حوزه فعالیت سازمان ورزش و جوانان در حوزه ازدواج و تعالی خانواده است، خاطرنشان کرد: 56 برنامه را نظیر آموزش مربیان خانواده، کارگاه‌های آموزشی قبل، حین و بعد از ازدواج، تشکیل مجمع خیرین ازدواج و ... سال گذشته در این راستا برگزار کردیم.

,

 

,

منعم با بیان اینکه پرداخت تسهیلات ازدواج در سال 96 نسبت به سال 95 رشد قابل توجهی داشته است، افزود:سال95، 24 هزار و 630 فقره تسهیلات پرداخت شد که سال گذشته به 32 هزار و 25 فقره افزایش یافت.

,

 

,

وی با اشاره به اینکه میزان پرداخت تسهیلات از 246 میلیارد تومان در سال 95 به 319 میلیارد تومان در سال گذشته افزایش یافت، گفت: سال گذشته شاهد رشد 30 درصدی پرداخت تسهیلات به زوج‌های جوان بودیم.

,

 

,

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان بیان کرد: این در حالی بود که در سال 94، 56 میلیارد تومان تسهیلات پرداخت کرده بودیم.

,

 

,

وی با اشاره به اینکه سال گذشته چهار جلسه را در ستاد ساماندهی امور جوانان برگزار کردیم که 198 مصوبه داشت، افزود:‌ در شهرستان همدان دو ستاد تشکیل شد که خروجی آن 12 مصوبه بوده است.

,

 

,

منعم با بیان اینکه در حوزه فرهنگی طرح ساماندهی فضاهای فرهنگی را در دستور کار قرار دادیم، گفت: یادواره شهدا، مسابقات قرآنی و فرهنگی و ... در هفته جوان و ازدواج سال گذشته برگزار شد.

,

 

,

وی از برگزاری 408 برنامه فرهنگی طی سال گذشته در همدان خبر داد و افزود:‌ در حوزه غنی‌سازی اوقات فراغت برگزاری جشنواره اوقات فراغت ادارات، بازدید از مراکز اوقات فراغت و سوق دادن برنامه‌های اوقات فراغت به سوی مهارت‌افزایی مورد توجه قرار گرفته است.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه