اخبار داغ

مدیرکل ورزش و جوانان استان چهارمحال وبختیاری:

فرهنگ ، سبک زندگی و سخت گیری خانواده هااز موانع ازدواج جوانان در استان است

فرهنگ ، سبک زندگی و  سخت گیری خانواده هااز موانع ازدواج جوانان در استان است
مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری گفت: ترس از مسوولیت پذیری، نبودن مسکن و شغل، فرهنگ و سبک زندگی، سخت گیری خانواده ها و تمرکز نکردن بر روی شناخت یکدیگر از موانع ازدواج جوانان در استان است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از جهانبین نیوز، حمید کریمی روز سه شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه   اظهار داشت: چهارمحال وبختیاری دومین استان در کمترین ثبت واقعه طلاق در کشور است.

وی، پایبندی به سنت ها و تحکم خانواده را از دلایل پایین بودن طلاق در حوزه جوانان عنوان کرد.

به گفته وی، هم اکنون ۲۶درصد از جمعیت این استان را جوانان تشکیل می دهند که جمعیت جوان این استان حدود ۲۴۶هزار نفر است.

مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری بیان داشت: ترس از مسوولیت پذیری، نبودن مسکن و شغل، فرهنگ و سبک زندگی، سخت گیری خانواده ها و تمرکز نکردن بر روی شناخت یکدیگر از موانع ازدواج جوانان در استان است.

کریمی یادآور شد: هیچ دستگاهی به تنهایی نمی تواند مشکلات جوانان را رفع کند و باید تمامی دستگاهها در حوزه جوانان فعال باشند.

مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری گفت:در ستاد ساماندهی جوانان ۹ کمیته وظایف سنگینی برعهده دارند که باید برای ساماندهی جوانان گام بردارند.

وی ادامه داد: برگزاری دوره های آموزشی و مشاوره از جمله کارهایی است که میتوان برای جوانان به اجرا در آورد.

کریمی با بیان اینکه هرکجا سمن ها ورود پیدا کنند آسیب های اجتماعی کاهش پیدا می کند اذعان داشت: در سطح کشور ما باید وضعیت جوانان را بهبود ببخشیم.

مدیر کل ورزش وجوانان استان گفت: تا کنون ۳۹ سمن فعال در استان وجود دارد که تا پایان سال این تعداد به ۵۰ سمن افزایش پیدا خواهد کرد.

وی تصریح کرد:در آینده خانه جوان در این استان احداث خواهد شد که تا کنون یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان اعتبار برای آن در نظر گرفته شده است.

کریمی با اشاره به اینکه برای خانه جوان متاسفانه تا کنون نتوانسته ایم زمینی را تحویل بگیریم بیان داشت: به زودی زمینی در میرآباد شرقی تحویل گرفته شده و کلنگ زنی آن را در دستور کار داریم.

وی ۸ اردیبهشت را روز جوان عنوان کرد و بیان داشت:در هفته جوان ۳۵۰ عنوان برنامه در محورهای فرهنگی، اجتماعی و ورزشی در این استان اجرا می شود.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جهانبین نیوز,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه