اخبار داغ

مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری گلستان:

عملیات سمپاشی درختان شهرگلستان در دست اجرا است

عملیات سمپاشی درختان شهرگلستان در دست اجرا است
مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری گلستان گفت: عملیات سمپاشی درختان سطح شهرگلستان به منظور محافظت درختان از آفات و حفظ طراوت و زیبایی آن‌ها، درحال انجام است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ اسماعیل‌پور مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری شهرگلستان در گفت‌وگو باخبرنگار بهارستانه با اشاره به حضور در فصل بهار و نزدیکی تابستان، بیان داشت: عملیات سم پاشی درختان سطح شهرگلستان به منظور حفاظت از درختان در مقابل آفات، آغاز شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بهارستانه,

وی در ادامه با تشریح جزئیات این عملیات، تصریح کرد: سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری گلستان هر ساله با هدف مبارزه با آفات نباتی عملیات سمپاشی درختان را در سطح شهرگلستان اجرا می کند.

,

اسماعیل‌پور همچنین باتاکید بر اهمیت آب و هوا در سم پاشی و دیگر اقدامات لازم به جهت نگهداری از درختان، گفت: در سال جاری نیز بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته و همچنین براساس شرایط آب و هوایی مراحل سمپاشی درختان سطح شهر انجام خواهد شد.

,

وی در رابطه با فواید و ویژگی‌های سمپاشی درختان در فصل‌های بهار و تابستان، اذعان داشت: سمپاشی درختان سبب افزایش سطح سلامت و زیبایی درختان، ایجاد سرسبزی و طراوت، حفظ و احیای فضای سبز، کنترل آفات و بیماری‌های گیاهی و پاک شدن تاج درختان از آلودگی‌هایی نظیر گرد و غبار و سموم شیمیایی می شود.

,

مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری شهرگلستان درپایان باتوجه به هدف اصلی مجموعه مدیریت شهری یعنی خدمت به مردم، خاطرنشان کرد: امیدواریم با اقدامات صورت گرفته شاهد کاهش آفات نباتی و رضایتمندی شهروندان گلستانی باشیم، چراکه طراوت و تازگی درختان و فضای سبز شهر سبب زیبایی شهرگلستان و همچین ایجاد بسترهای تفریحی در فصل گرما می شود، که شهروندان می توانند اوقات فراغت خود را در طبیعت شهر خود سپری نمایند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه