اخبار داغ

رئیس اداره تبلیغات اسلامی بندرترکمن:

اقتصاد مقاومتی بدون توجه و حمایت از تولید داخلی میسر نخواهد شد

اقتصاد مقاومتی بدون توجه و حمایت از تولید داخلی میسر نخواهد شد
حجت الاسلام کوهستانی گفت: اقتصاد مقاومتی بدون توجه و حمایت از تولید داخلی میسر نخواهد شد و برای رونق کسب و کار داخلی نیز باید از زرق و برق کالاهای خارجی دل کند، چرا که کالاهای ایرانی در بیشتر موارد کیفیت بالاتری دارند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از آوای ترکمن ، حجت الاسلام جعفر کوهستانی در نشست روحانیون بندرترکمن با تبریک اعیاد شعبانیه ضمن اشاره به اهمیت تبلیغ و وظیفه ذاتی مبلغین و آمادگی برای ماه رمضان اظهار داشت: رمضان در پیش است برای اینکه مسلمانان آماده میهمانی ماه خدا شوند باید با تبیین ادعیه و اعمال ماه شعبان ماه رسول خدا در منابر و مراسم و جلسات، به وظیفه تبلیغی خود عمل کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آوای ترکمن,

وی با یادآوری شعار سال افزود: اقتصاد مقاومتی بدون توجه و حمایت از تولید داخلی میسر نخواهد شد و برای رونق کسب و کار داخلی نیز باید از زرق و برق کالاهای خارجی دل کند، چرا که کالاهای ایرانی در بیشتر موارد کیفیت بالاتری دارند و خرید محصولات داخلی حمایت از تولید داخلی و کمک به تولید کنندگان برای ارتقای محصولات خواهد بود.

,

رئیس اداره تبلیغات اسلامی بندرترکمن با اشاره به شرایط حاکم بر فضای مجازی و رسوایی شبکه های اجتماعی وابسته به غرب نظیر تلگرام و فیس بوک اذعان داشت: زمانی ادعا می شد که این شبکه ها محیطی امن برای کاربران هستند اما معلوم شد که این شعار برای تأمین اطلاعات و امنیت رژیم صهیونیستی،آمریکا و انگلیس می باشد.

,

وی خاطرنشان کرد: مبلغین باید با افشاگری رسوایی این شبکه های مجازی و ماهیت آنان و فضای امن موجود در شبکه های داخلی، مردم را به نه گفتن به شبکه های غربی و شرقی ترغیب کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه