اخبار داغ

به میزبانی دانشگاه سمنان؛

همایش بین المللی مهندسان مکانیک ایران آغاز شد

همایش بین المللی مهندسان مکانیک ایران آغاز شد
آیین افتتاحیه بیست و ششمین همایش بین المللی مهندسان مکانیک ایران در تالار امیرکبیر دانشگاه سمنان برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرآت، آیین افتتاحیه بیست و ششمین همایش بین المللی مهندسان مکانیک ایران با حضور ده ها چهره برجسته بین المللی و‌ کشوری مهندسی مکانیک، مسئولان استانی و اساتید و دانشجویان در تالار امیرکبیر دانشگاه سمنان برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت,

هیچ کشوری بدون دانشگاه به توسعه دست نخواهد یافت

, هیچ کشوری بدون دانشگاه به توسعه دست نخواهد یافت,

در این آیین برات قبادیان معاون آموزش، پژوهش و فناوری وزارت صنعت، معدن و تجارت با اشاره به نسل‌های مختلف دانشگاه گفت: دانشگاه های برتر جهان، امروز نسل سوم دانشگاهی را نیز پشت سر گذاشته اند و به دانشگاههایی قدرتمند در حوزه کارآفرینی تبدیل شده‌اند.

,

قبادیانی به اشاره به نقش دانشگاه ها در تحولات بشر امروز اظهار کرد: هیچ کشوری نمی تواند به توسعه پایدار دست پیدا کند مگر اینکه از مسیر دانشگاه عبور کند.

,

وی ادامه داد: ایران سرمایه ای دارد که کمتر به آن توجه می‌کنیم و آن هم وجود ۵ میلیون دانشجو در مقاطع مختلف است.

,

معاون آموزش، پژوهش و فناوری وزارت صنعت، معدن و تجارت با انتقاد از پایین بودن سهم تحقیق و توسعه در تولید ناخالص ملی گفت: دانشگاه باید نقش خود را در تحولات جامعه پررنگ کند که البته این امر نیازمند استقبال بیشتر جامعه از ظرفیت های دانشگاه است.

,

ارسال هزار و 152 مقاله به دبیرخانه همایش

, ارسال هزار و 152 مقاله به دبیرخانه همایش,

سیف الله سعدالدین دبیر بیست و ششمین همایش بین المللی مهندسان مکانیک ایران نیز در این مراسم از ارسال یک هزار و ۱۵۲ مقاله به دبیرخانه این همایش خبر داد و گفت: پس از انجام چند مرحله داوری از سوی هیات داوری، ۸۰۰ مقاله حائز شرایط حضور در همایش تشخیص داده شدند که ۴۸۵ مقاله به صورت کنفرانسی و ۳۱۵ مقاله نیز به صورت پوستر ارائه خواهند شد.

,

دبیر همایش بین‌المللی مهندسان مکانیک ایران همچنین با اشاره به سخنرانی ۱۰ شخصیت برجسته بین المللی مهندسی مکانیک در طول این همایش ۳ روزه افزود: ۲۰ تقاضا برای برگزاری کارگاه ‌های آموزشی نیز به دبیرخانه این همایش ارائه شده است.

,

وی از حمایت های ویژه گروه مپنا، شرکت آریاترانسفو،‌ گروه صنعتی عقاب افشان و شهرداری سمنان و نیز پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان از برگزاری این همایش تشکر کرد.

,

گفتنی است بیست و ششمین همایش بین المللی مهندسان مکانیک ایران روز پنجشنبه ششم اردیبهشت ماه در دانشگاه سمنان به کار خود پایان خواهد داد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه