اخبار داغ

؛

پلمپ آرایشگاه های زنانه انتشار دهنده تصاویر مشتریان در فضای مجازی

پلمپ آرایشگاه های زنانه انتشار دهنده تصاویر مشتریان در فضای مجازی
آرایشگاه‌های زنانه محلی برای ارائه خدمات به زنان است اما این روزها بازار برخی از آرایشگر های معروف و سالن های آرایشی در فضای مجازی بسیار گرم است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از اروم نیوز، سالن های مجلل در نقاط مختلف شهر با شعار اینکه در این سالن ها به دنبال کار آفرینی هستند در صدد انشار عکس های آرایش و خدماتی به مشتریان خود در فضای مجازی بر می آیند تا بتوانند با تعداد فالورهای اختصاص داده به خود به دنبال جذب مشتری بیشتر برآیند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

اگر چرخی در فضای مجازی بزنیم متوجه وجود صفحه های مختلفی از سالن های گوناگون با انواع مدل های مدل، ناخن و آرایش می شویم که هر یک به گونه ای به جای خود درصدد خود نمایی هستند که چشم هر ببینده ای را به خود جذب می کند البته چند وقت پیش انتشار چهره مشتریان در فضای مجازی ممنوع شده و آرایشگران اقدام به دعوت مشتریان خود جهت دیدن آرایش به سالن های خود برآمدند.

,

اما با وجود تمام این سخت گیری ها باز هم اتفاقی خاص در انتشار عکس های مشتریان پیش نیامده و روند در جای خود ادامه داشت و هر کدام از آرایشگران با بیان اینکه اگر در فضای پر مخاطب مجازی تبلیغ نداشته باشیم چگونه از پس مخارج سالن های مجلل خود با چندین کادر برآییم و خود را به گونه ای کار آفرین عنوان کرده اند.

,

اما چند روز پیش همین سالن هایی که خودرا موفق عنوان کرده و کارآفرین می دانستند پست هایی باعنوان تغییر محل فعالیت خود منشتر کرده و پس از ساعاتی متوجه داستان هایی با عنوان نه به پلمپ سالن های آرایشی بودیم که چند مورد از آرایشگر های زنانه به گونه ای با این روش به تشکیل کمپین نه به پلمپ آرایشگرهای زنانه اقدام کرده و درصدد مخالفت با اتفاق رخ داده برآمدند و هر کدام با انتشار پیام های همدردی مشتریانشان اقدام به جریحه دار کردن احساسات عمومی کردند.

,

البته طبق اعلامیه قبلی اتحادیه آرایشگر های زنانه در هیچ کدام از عکس های منتشر شده خبری از چهره واضح مشتریان وجود نداشت اما مو، ناخن، چشم و ابروی مشتریان به وضوح به صورت متعدد روزانه منتشر شده و در دید مخاطبان عمومی قرار گرفته که هر کدام از همین افراد با بیان اینکه چهره ای از مشتری وجود ندارد و هر یک از تصاویر با رضایت مشتری انشتار پیدا کرده اقدام به دفاع از خود کرده اند.

,

* پلمپ آرایشگرهای زنانه به دلیل انتشار عکس در فضای مجازی

, * پلمپ آرایشگرهای زنانه به دلیل انتشار عکس در فضای مجازی,

رئیس اتحادیه آرایشگر های زنانه ارومیه نیز در این خصوص در گفت و گو با خبرنگار اروم نیوز اظهار داشت: تعدادی ازسالن های آرایشی زنانه چند روز گذشته پلمپ شدند و تنها دلیل این موضوع انتشار عکس های مشتریان در فضای مجازی بوده است.

, اروم نیوز,

اما روز بعد که به سراغ وی رفتیم تا از چندو چون ماجرای پلمپ سالن ها اطلاع پیدا کرده و جویای عاقبت این سالن ها شویم رئیس اتحادیه آرایشگران زنانه گفت: فعلا تاپایان هفته از دادن هر گونه اطلاعاتی در اینخصوص معذوریم.

,

اما یکی از مالکین سالن های پلمپ شده نیز در گفت و گو با خبرنگار اروم نیوز گفت: من به همراه چند مورد از سالن های نمونه شهر به دلیل قرار دادن مدل موی مشتریان در صفحه شخصی اینستاگرامی خود دچار مشکل شده و سالن هایمان پلمپ شده است.

, اروم نیوز,

وی، افزود: در بسیاری از صفحات اینستاگرامی مختلف که چرخی بزنیم متوجه وخامت اوضاع برخی از آنان می شویم اما دلیل پلمپ شدن سالن های آرایشی شهر دیده شدن تنها قسمت کمی از بدن یا موی آنان عنوان شده است.

,

* سالن های آرایشی واحدهای کارآفرینی محسوب می شوند

, * سالن های آرایشی واحدهای کارآفرینی محسوب می شوند,

وی، با بیان اینکه بنده یک بانوی کارآفرین محسوب می شوم، ادامه داد: اکنون ۲۲ نفر بانوی نان آور خانواده در سالن من مشغول به فعالیت هستند و مشتریانم نیز به خوبی از من حمایت می کنند چراکه از اعتماد کسی سوء استفاده نکرده ام و زمانی که پیام های حمایتی مشتریانم را جهت تشکر از آنان در صفحه خود انتشار دادم با عنوان اغتشاشگر محکوم شدم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه