اخبار داغ

امینت کشور را مدیون شهدا و جانبازان هستیم

امینت کشور را مدیون شهدا و جانبازان هستیم
مادران و همسران شهدا و جانبازان صبر و بردباری زیادی دارند که از خودگذشتگی آنان می‌تواند بهترین الگوی زندگی برای همه افراد جامعه باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ نسرین هلال زاده مشاور امور بانوان و رییس اداره مددکاری بنیاد شهید و امورایثارگران شهرستان‌های استان تهران در گفت‌وگو با خبرنگار زنان خبر گفت: ایثار و ازخودگذشتگی شهدا، جانبازان و ایثارگران امینت امروز و آینده کشور را رقم زد که باید همیشه قدردان این عزیزان باشیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, زنان خبر , زنان خبر,

وی افزود: زنان و مادران شهدا و جانبازان دارای صبری عظیم هستند که در برابر بسیاری از مشکلات مقاومت کرده‌اند.

,

هلال زاده همسران جانبازان را افرادی از خود گذشته دانست و بیان کرد: جانبازان عزیز افرادی ایثارگر هستند که به عنوان بازمانده‌های جنگ تحمیلی مشکلات روحی و جسمی فراوانی دارند، همسران جانبازان با از خود گذشتگی برای زندگی بهتر جانبازان تلاش می‌کنند.

,

وی در مورد طرح یاوران صبور اذعان داشت: طرح یاوران صبور به پاس قدردانی از  مادران و همسران جانبازان که با صبر و بردباری از یادگاران و مردان حماسه آفرین جانباز دفاع مقدس پرستاری می‌کنند اجرا می‎گردد، با اجرای این طرح به برخی از مشکلات آنان رسیدگی می‌شود.

,

مشاور امور بانوان بنیاد شهید و امورایثارگران شهرستان‌های استان تهران ادامه داد: آموزش‌های لازم برای بالا بردن توانمندی‌های مادران و همسران شهدا در برابر مشکلات اقتصادی، اجتماعی و... انجام می‌شود تا بتوانند در برابر مشکلات مقاوم‌تر شوند.

,

وی با اشاره به طرح اسطوره‌های صبر گفت: دیدار با خانواده، زنان و مادران شهدا در قالب تقدیر و تجلیل از جایگاه آنان به صورت مداوم انجام می‌شود، مددکار با خانواده آنان در ارتباط است و به مسائل و مشکلات آنان رسیدگی می‌شود.

,

هلال زاده مادران شهدا را بسیار با ارزش دانست و افزود: همه ما باید از صبر و گذشت مادران شهدا که دارای ارزش بالایی هستند درس بگیریم، با توجه به کهولت سن این مادران عزیز متاسفانه شاهد خزان آنان هستیم که برکت‌های به این بزرگی را از دست می‌دهیم.

,

مشاور امور بانوان بنیاد شهید و امورایثارگران شهرستان‌های استان تهران در مورد دیدار دانش آموزان با والدین شهدا اذعان داشت: با هماهنگی آموزش و پرورش دیدار دانش‌آموزان با والدین شهدا انجام می‌شود و آنان از ویژگی‌های شهید در سن نوجوانی برای دانش‌آموزان صحبت می‌کنند که بسیار تاثیرگذار است.

,

انتهای متن/*

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه