اخبار داغ

بخشدار مرکزی آق قلا خبر داد؛

اعتبار ۲ میلیارد ریال برای طرح هادی روستای حاجی قره آق قلا

اعتبار ۲ میلیارد ریال برای طرح هادی روستای حاجی قره آق قلا
بخشدار مرکزی شهرستان آق قلا گفت : 2 میلیارد ریال اعتبار برای طرح هادی و آسفالت خیابان اصلی روستای حاجی قره در نظر گرفته شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از راه اسپی دژ، اسماعیل آرخی بخشدار مرکزی شهرستان آق قلا در حاشیه بازدید از طرح ها و مشکلات روستای حاجی قره گفت : در این روستا مشکلاتی گریبان گیر روستاییان شده است که از این قبیل میتوان به اصلاح شبکه برق خیابان مختومقلی و خیابان مدرسه اشاره کرد که جوابگوی خانوار های ساکن این خیابان ها نیست. این مشکل را بررسی کردیم و امیدواریم با همکاری مسئولین ذی ربط، خط برق این خیابان ها را اصلاح و شبکه را تقویت کنیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه اسپی دژ،,

اسماعیل آرخی در ادامه گفت : اقدام مهمی که در روستای حاجی قره تصویب شد و به زودی اجرا خواهد شد اجرای طرح هادی است. به این منظور در شورای برنامه ریزی شهرستان آق قلا در سال 97 اعتبار 2 میلیارد ریالی در نظر گرفته شد و نقشه برداری و کار های مقدماتی توسط بنیاد مسکن انجام شد و امیدواریم به زودی با اجرا شدن این طرح مشکلی از مشکلات مردم را کم کنیم.

,

بخشدار مرکزی شهرستان آق قلا خاطر نشان کرد : از طریق امور آب منطقه ای استان 25 هکتار لای روبی در این روستا در حال اجرا است اجرای این طرح باعث جلوگیری از اتفاقاتی مانند سیل و سیل آب خواهد شد و از لای روبی سالانه رودخانه قره سو بی نیاز خواهیم شد.

,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
 انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه