اخبار داغ

شهردار میاندوآب:

اقدامات ایجاد سازمان پسماند شهری در میاندوآب در حال انجام است

اقدامات ایجاد سازمان پسماند شهری در میاندوآب در حال انجام است
شهردار میاندوآب گفت: اقدامات برای ایجاد سازمان پسماند شهری به عنوان اولین یا دومین شهر در استان در حال انجام است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اروم نیوز، رسول ملکی امروز در فرمانداری میاندوآب با بیان اینکه سرویش بهداشتی یکی از نیازهای شهر بود، اظهار کرد: در این راستا اقداماتی را در دوره مسئولیت خویش انجام داده و دو باب سرویس بهداشتی را بازسازی و یک باب سرویس بهداشتی جدید احداث کرده ایم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

شهردار میاندوآب با اشاره به خرید کارخانه آسفالت، افزود: خرید کارخانه آسفالت در قسمت عمرانی با حمایت های مسئولان و فرماندار  که مجوز ترک تشریفات را گرفته ودر عرض دو روز یک کارخانه آسفالت را خریداری کنیم یک شاهکار می دانم .

,

وی گفت: تمام اعضای شورای شهر در جریان عقد قرارداد کارخانه آسفالت بودند و با خرید کارخانه آسفالت دیگر شاهد هزینه اضافی برای آسفالت نخواهیم بود.

,

ملکی از فضای سبز به عنوان یکی از شاخصه های توسعه متوازن نام برده و اظهار کرد: در این زمینه اقداماتی را انجام خواهیم داد که از آن جمله پارک مسافر به مساحت ۹هزار مترمربع به صورت کاملا فنی و مهندسی احداث و نیز فضایی به مساحت دو هکتار را در ورودی تبریز برای فضای سبز در نظر داریم که دو قسمت آن امسال و سال آینده فاز دیگر را با کاشت درخت انجام می دهیم.

,

شهردار میاندوآب تصریح کرد: این موضوع به صورت کاملا هوشمند انجام می گیرد و آبی در آنجا به هدر نمی رود.

,

وی با اشاره به ساحل سازی رودخانه زرینه رود میاندوآب، گفت: امسال با همکاری دستگاه های ذی ربط و فرمانداری بحث ساحل سازی انجام می شود که اصلاحیه نهایی از طریق مهندس مشاور و معتمد وزارت راه و شهرسازی وصول شده و اکنون در دست آقای دانشمند است که با امضا و تایید وی، ساحل سازی را از کوی امام علی(ع) شروع می کنیم.

,

ملکی هم چنین در ادامه به دفن پسماند شهری اشاره کرد و افزود: پسماند شهری موضوعی است که از دو منظر می توان به آن نگریست، یکی وضع موجود و دیگری وضعیت آتی.

,

شهرداری میاندوآب با بیان اینکه مکان یابی محل دفن فعلی به صورت آماتور بوده و می توان گفت که در سطح کشور میاندوآب تنها شهری است که پسماند آن روی کوه دفن می شود، اظهار کرد: میاندوآب نخستین شهری است که در سطح استان طرح جامع مدیریت پسماند شهری در سه جلد از طریق وزارت کشور مکان یابی شده و پیمانکار تعیین و بحث احداث کارخانه کمپوست مطرح شده است.

,

وی با اشاره به اینکه بنا به دلایلی این موضوع عملی نشده است، افزود: مکان یابی جدید برای دفن بهداشتی و اصولی زباله و پسماند از دو سال پیش و در دوره مدیریت قبلی شهرداری آغاز شده و پس از کش و قوس فراوان مورد قبول واقع شده است و در آینده طرح مدیریت پسماند اجرا می شود.

,

ملکی هم چنین با بیان اینکه طرح جامع میاندوآب در مهر ماه سال ۹۴ تصویب شده است، گفت: در ادامه این موضوع، باید طرح تفضیلی مشخص می شد که انجام نشده و ما هفته گذشته عقد قرارداد را در این زمینه انجام داده ایم.

,

شهردار میاندوآب هم چنین از درآمدزایی و پرداخت حقوق عقب افتاده، حل مشکل بیمه کارکنان، کارگران و پیمانکاران و انجام کارهای زیربنایی، اجرای دستورات شورای ترافیک، احداث ایستگاه شماره ۳ آتش نشانی و انجام اقدامات برای ایجاد سازمان پسماند شهری به عنوان اولین یا دومین شهر در استان و حل مشکل تعاونی ها را از دیگر اقدامات شهرداری عنوان کرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه