اخبار داغ

وزیر دادگستری تاکید کرد

ضرورت رعایت حقوق شهروندی و احتیاط در تصمیم‌گیری‌ها

ضرورت رعایت حقوق شهروندی و احتیاط در تصمیم‌گیری‌ها
وزیر دادگستری ضمن بازدید از اداره کل تعزیرات حکومتی استان آذربایجان شرفی بر ضرورت رعایت حقوق شهروندی و احتیاط در تصمیم‌گیری‌ها تاکید کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از اداره کل روابط عمومی و تشریفات سازمان تعزیرات حکومتی، سیدعلیرضا آوایی وزیر دادگستری در سفر به استان آذربایجان شرقی ضمن بازدید از اداره کل تعزیرات حکومتی این استان بر ضرورت رعایت حقوق شهروندی تاکید کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وزیر دادگستری در این دیدار به مراقبت از حق الناس، دقت داشتن در رسیدگی به پرونده‌ و رعایت احتیاط در تصمیم گیری‌ها اشاره کرد و اظهار داشت: مراقبت کنید که در حق کسی ظلم نکنید و صدور حکم برایتان عادت نشود، در هر پرونده ای فرد متهم را در رسیدگی همچون نزدیکان خود پنداشته تا مبادا به راحتی و بدون احراز دلائل کافی نسبت به صدور حکم اقدام کنید.

,

وی با تاکید بر ضرورت رعایت حقوق شهروندی، تصریح کرد: داشتن حسن خلق با مردم و نگهداری احترام آنان و مهربان بودن با شهروندان در تمامی دستگاه‌های دولتی خصوصاً در سیستم قضائی و تعزیرات حکومتی ضروری است.

,

احد یوزباشی مدیرکل تعزیرات حکومتی استان آذربایجان شرقی در این دیدار، گزارشی از عملکرد این اداره کل ارائه کرد.

,

در این دیدار رئیس کل دادگستری استان و معاون فرهنگی وی نیز حضور داشتند و در ادامه بازدید از اداره تعزیرات حکومتی شهرستان بناب نیز انجام شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه