اخبار داغ

ورود اسنپ به اردبیل؛

سامانه هوشمند حمل و نقل، نباید باعث تضییع حق آژانس‌داران و تاکسیرانان شود

سامانه هوشمند حمل و نقل، نباید باعث تضییع حق آژانس‌داران و تاکسیرانان شود
فعالیت اسنپ یا سامانه هوشمند حمل ونقل که از سال 93شروع شده حالا به سیستم حمل و نقلی اردبیل نیز ورود کرده و این روزها تبلیغات گسترده ای برای جذب راننده و البته رغبت مسافران برای استفاده از این اپلیکیشن صورت می‌گیرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سبلان‌ما، اسنپ یا سامانه هوشمند حمل ونقل؛ شرکتی که از زمستان ۹۳ فعالیت خود را در تهران آغاز کرد و بعد از آغاز فعالیت در شهرهای کرج، اصفهان، شیراز، مشهد، قم، تبریز و اهواز حالا توانسته خود را به عنوان بزرگ‌ترین شرکت تاکسی آنلاین در ایران به مردم بشناساند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان‌ما,

البته آغاز فعالیت این شرکت حمل و نقلی بی حاشیه نیز نبوده است؛ این شرکت در هر شهر و استانی که فعالیت خود را آغاز کرده با اعتراض گسترده تاکسیرانان و آژانس داران مواجه شده است.

,

اتفاقات رخ داده در کرمان و قم و اعتراض رانندگانی که بعد از سال‌ها کار و تلاش، حالا فعالیت این شرکت را به نوعی تضییع حقوق خود می‌دانند، تنها نمونه ای از نارضایتی‌ها است.

,

این سامانه حالا به سیستم حمل و نقلی اردبیل نیز ورود کرده و این روزها تبلیغات گسترده ای برای جذب راننده و البته رغبت مسافران برای استفاده از این  اپلیکیشن صورت می‌گیرد.

,

در همین رابطه تقی محمدی رئیس اتحادیه موسسات توریستی و اتومبیل کرایه اردبیل در گفتگو با خبرنگار سبلان‌ما با بیان اینکه اسنپ و دیگر سامانه‌های هوشمند حمل و نقلی، صرفا به عنوان شرکت ثبت شده‌اند گفت:  این شرکت‌ها تحت نظارت هیچ اتحادیه و نهادی نیستند و این مسئله می‌تواند مشکلات عدیده ای را برای مردم به وجود آورد.

, سبلان‌ما,

وی با اشاره به مشکلات و تبعات استفاده از این سیستم در شهرهای مختلف از جمله قم و کرمان اظهار کرد: انتظار می‌رود با برنامه‌ریزی مناسب و بسترسازی برای فعالیت این شرکت زیر نظر اتحادیه ها، حقوق آژانس داران و تاکسیرانان تضییع نشود.

,

البته در این میان برخی رانندگان از پایین بودن نرخ حمل و نقل اسنپ نیز اظهار نارضایتی می‌کنند چرا که این مسئله می تواند در دراز مدت باعث حذف رانندگان تاکسی تلفنی‌ها و تاکسی داران از جریان حمل و نقل شود که خود بیکاری بسیاری را به دنبال خواهد داشت.

,

در هر حال باید باور داشت که تکنولوژی زندگی را برای انسان آسان کرده است و همه افراد دوست دارند در اقل زمان بیشتزین فعالیت را داشته باشند اما نباید این مسئله باعث شود تا از تاثیرات منفی و مشکلات احتمالی این تکنولوژی چشم پوشی کرد و انتظار می رود مدیران و مسئولان استانی و کشوری با برنامه ریزی مناسب، مزایا و معایب سامانه هوشمد حمل و نقل را سنجیده و با ارائه و اجرای بهترین راهکار، مانع تضرر افراد و شهروندادن شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه