اخبار داغ

پشت پرده های ورزش نفت درگچساران/شکست شاهین، کلید صعود نفتی ها یه لیگ یک

پشت پرده های ورزش نفت درگچساران/شکست شاهین، کلید صعود نفتی ها یه لیگ یک
امروز مدیران شرکت نفت وگازگچساران خود به خوبی می دانند چه کسانی دلسوز ورزش هستند و چه کسانی از سر ناآگاهی از محیط ورزش در تلاش برای تخریب چهره هایی قدیمی ورزش هستند،اما به زودی بسیاری از پشت پرده های ورزش خصوصا ورزش نفت بایستی به اطلاع مردم برسد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آفتاب جنوب،با نزدیک شدن به روز مسابقه حساس و سرنوشت ساز نفت و گاز گچساران و شاهین  شهرداری بوشهر همه نگا ه ها به ورزشگاه  اختصاصی صنعت نفت گچساران دوخته شده وهمه منتظر تکرار خاطره تاریخی صعود این تیم به لیگ دسته اول در سال 92 هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  آفتاب جنوب,

, , ,

تکرار این خاطره برای همه فوتبالدوستان گچسارانی شیرین و خاطره انگیز است و مهدی پاشازاده سرمربی نام آشنا شاهینی ها یکبار دیگر سرنوشت تیم نفت وگاز گچساران را با تفکرات خود تعیین می کند این سرمربی که سابقه حضور در گچساران را در پلی آف لیگ دسته اول با تیم پارس جنوب جم در کارنامه خود دارد و از گردنه همین تیم در ورزشگاه شهدای نفت گچساران به لیگ دسته اول صعود کرد اینبار در حالی به گچساران آمده که تقریبا از صعود تیمش به لیگ دسته اول مطمئن شده و باید دید در این شرایط با چه تدبیری به مصاف نفتی های گچساران خواهد رفت.

,

, ,

مطمئنا با توجه به اتفاقات و حاشیه هایی که بیشتر آنها در بازی پلی آف مقابل تیم پارس جنوبی جم رخ داده است و همگی برگرفته از زیرکی این سرمربی در استفاده ازاهرم رسانه و...در شب قبل بازی بود.

,


در این بین هرچند نفتی های گچساران با استفاده از تجربه قبلی خود با تدبیر بیشتر و بهتری برای این بازی خود را آماده می کنند اما تجربه بهمن فرازمند که در اتفاقات پلی آف مقابل پارس جنوبی جم روی نیمکت این تیم حضور داشته به خوبی می تواند در مدیریت نیمکت تیم خود موثر باشد و تا حدودی زیادی حواشی این بازی حساس را کم کند.

, ,
,

, ,

اما به غیر از کادر مربیگیری این و عوامل انتظامی اینبار نقش دست اندرکاران ورزش نفت و گاز گچساران و مدیران با تجربه ای همچون ابوالحسن غلامی که سال ها در کنار این تیم بوده اند و امروز به عنوان رئیس ورزش قهرمانی این شرکت که در این کش و قوس های سیاسی عده ای سعی دارند با کمرنگ کردن تدابیر و تلاش هایش این موفقیت ها را شخصی کنند.

,

و شاید کمتر کسی بداند هزینه خرید امتیاز تیم پرافتخار نفت رادرسال ۱۳۸۸ به صورت شخصی وی متحمل شده تا بتواند کمکی به جوانان پراستعداد این دیار نماید وهنوزتبعات مالی آن رادرزندگی شخصی یدک می کشد ولی امروز در این شرایط حساس کمتر نامی از وی ومحمد حبیبی نژاد در رسانه برده می شود.

,

, ,

 هرچند در شرایط فعلی پرداختن به این موضوعات کمکی به تیم نمی کند اما به زودی بسیاری از پشت پرده های ورزش خصوصا ورزش نفت بایستی به اطلاع مردم برسد تا شاید قدری از تلاش های دست اندرکاران و دلسوزان ورزش برای همگان روشن وازبروز اتفاقات تلخ سالیان قبل جلوگیری شود.

,

بی شک در فصل فوتبالی که در حال به پایان رسیدن آن هستیم باشگاه نفت و گازگچساران تلاش بسیاری برای حمایت از کادر بومی کرده و به دور از انصاف است که تلاش های مدیران مجموعه در حوزه مدیر عاملی ،منابع انسانی ، امور مالی ، فنی و عملیات نفت گچساران و رئیس و کارکنان امور ورزش را نادیده بگیریم .

,

, , ,

امروز و در این بازی حساس این تیم متعلق به شخص خاصی نیست و متعلق به مردم این شهر است و موفقیت آن برای همه هواداران و تلاشگران ورزش گچساران است .قدر مسلم صعود تیم فوتبال نفت و گاز گچساران به لیگ دسته اول بایستی برای همه گچسارانی مهم و حیاتی باشد خصوصا برای آقایان صیدالی و فرهاد جعفری که این روزها مسئولیت سازمانی نفت را در کسوت مدیران نفت و گاز گچساران بیش از هرفرد دیگر درک کرده و به خوبی می دانند جوابگوی مردمی فوتبالدوست بودن چه بارسنگینی را بر دوششان گذاشته هرچند تمام تلاش و حمایت خودرا با وجود اینکه اولین تجربه مدیریت ورزشی خود را با مشارکت و تعامل خوب با مسئولان امور ورزش به یک سرانجام بسیار خوب در رشته های هندبال ، والیبال تنیس روی میز، و حتی ورزش همگانی منجر شده حال در انتظار تکرار یک موفقیت دیگر دررشته فوتبال است تا افتخارات باشگاه نفت را این بار با یک کار گروهی و تکیه بر نیروهای بومی در کتاب خاطرات این باشگاه ثبت نماید.

,

, ,

 امروز مدیران نفت خود به خوبی می دانند چه کسانی دلسوز ورزش هستند و چه کسانی از سر ناآگاهی از محیط ورزش در تلاش برای تخریب چهره هایی قدیمی ورزش که شاید در این متن اشاره ای نیز به نام بعضی از آنها شد امید است با اتکا به تجربه فصل جاری در ارائه راهکاری برای حفظ حرمت و استفاده بیشتر از تجربیات این افراد در فصل جدید گام موثرتری بردارند.

,

, , ,

به هر حال فصل ٩٧-٩٦ فوتبال روزهای پایانی خود را سپری می کند و مصاف فردا تیم فوتبال نفت مقابل شاهین بوشهر می تواند میدان همدلی و اتحاد باشد و با عبور از منیت ها همه تنها برای موفقیت این تیم و شکار شاهین بوشهری بوسیله همدلی ها شاهد موفقیت این تیم که متعلق به همه مردم است و بسیاری از بزرگان فوتبال این شهر برایش زحمت کشید ه اند و منتظر حاصل زحمات خود هستند.

,

امین دهقانی

,

انتهای پیام

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه