اخبار داغ

فرمانده سپاه ناحیه گچساران:

سپاه پاسداران موجب ترس دشمنان و امنیت منطقه است

سپاه پاسداران موجب ترس دشمنان و امنیت منطقه است
فرمانده سپاه ناحیه گچساران گفت:سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نه تنها در کشور بلکه امروزبرای ایجاد امنیت و آرامش در منطقه حضور فعال دارد چرا که تشکیل این نهاد مایه خیر و برکت بوده و سپاه پاسداران تاکنون در تمام صحنه‌هایی که حضور داشته سربلند بیرون آمده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آفتاب جنوب،سیدعلی اصغر نورایی‌نسب،فرمانده سپاه ناحیه گچساران درنشست شورای اداری گچساران ضمن تبریک اعیاد شعبانیه با اشاره با سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: به فرموده حضرت امام (ره):" اگر سپاه نبود کشور هم نبود. امروز شاهد آن هستیم که سپاه در تمام عرصه‌های مختلف جهادی،سازندگی ، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی پیش‌قدم است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  آفتاب جنوب,

 وی افزود:فرمایشات امام (ره) در زمینه تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نه تنها برای آن دوران ،بلکه بعد از گذشت 40 سال همواره سپاه در خط مقدم  و در پیشبرد اهداف کشور قرار گرفته است.

,

نورایی نسب درادامه اظهارکرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نه تنها در کشور بلکه امروز مشاهده می‌کنیم که سپاه پاسداران برای ایجاد امنیت و آرامش در تمام منطقه حضور فعال دارد.

,

فرمانده سپاه ناحیه گچساران تصریح کرد: تشکیل این نهاد انقلابی مایه خیر و برکت بوده است و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تاکنون در تمام صحنه‌هایی که حضور داشته سربلند بیرون آمده است.

,

وی افزود: سپاه پاسداران با این این رسالت عظیم از زمان تاسیس تاکنون در زمینه امنیت مردم ورود کرده و همچنین در دوران هشت سال دفاع مقدس این نهاد انقلابی حضور پررنگی داشته که برگ زرینی در تاریخ انقلاب اسلامی به شمار می رود.

,

 نورایی‌نسب گفت: سپاه پساداران همچنین بعد از دوران هشت ساله دفاع مقدس در زمینه آبادانی کشور با توجه به نیروهایی که در اختیار داشته به عرصه سازندگی ورود کرده و تلاش‌هایی انجام داده و همانند بازوان محکم در کنار دولت‌ها و هم‌پای آنها قرار گرفته است.

,

 فرمانده سپاه ناحیه گچساران اظهارکرد: احداث سد کرخه اولین پروژه سپاه پاسداران بوده و امروز شاهد آن هستیم که صنعت سد سازی نه تنها در کشور بلکه فراتر از آن به دست نیروهای متخصص سپاه پاسداران صورت می‌گیرد.

,

 نورایی‌نسب تصریح کرد: اولین صنعت سدسازی توسط نیروهای توانمند و متخصصان بسیجی احداث شده است که امروز شاهد آن هستیم که صنعت سد سازی توسط این افراد متخصص نه فقط در داخل کشور بلکه فراتر از آن در خارج کشور به دست این متخصصان انجام می‌گیرد.

,

 وی با بیان اینکه احداث پالایشگاه خلیج فارس توسط متخصصان بسیجی ساخته شده است، گفت: بسیاری از پروژه‌های راه و شهرسازی و بهداشت  توسط نیروهای متخصص سپاه پاسداران در کشور انجام گرفته است.

,

  نورایی نسب‌  تصریح کرد:امروز هرجا که لازم و نیاز باشد سپاه پاسداران ورود می‌کند،سپاه یک سازمان نیست بلکه یک نهاد است و برخواسته با نیازمندیی‌های جامعه گام برمی‌دارد.

,

 فرمانده سپاه ناحیه گچساران اظهارکرد: امروز هر جایی که تهدیدی بخواهد  علیه نظام در زمینه‌های اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی و سیاسی صورت بگیرد سپاه پاسداران در این عرصه با اقتدار حضور خواهد یافت.

,

 وی  اظهار کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بر اساس وظایف و ماموریت‌ها خود را تعریف می‌کند، یک روز در جنگ نرم و سخت و یک روز در زمینه محرومی‌زدایی خدمات ارائه می‌دهد. امروز به خوبی مشاهده می‌کنیم که دشمن از سپاه می‌ترسد.

,

وی خاطرنشان کرد: در زمینه خدمات اجتماعی در راستای محرومیت‌زدایی سپاه پاسداران با کمک دستگاه‌های خدمات‌رسان در جهت حمایت از محرومان برای ساخت سرپناه با توجه به اولویت و مناطق مرزی کشور خدمات ارائه می‌دهد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه