اخبار داغ

وزیر علوم در آیین افتتاح دانشکده فنی و مهندسی مرند؛

جوانان فارغ‌التحصیل فاقد شغل مناسب هستند/ مسئولان فکری به حال اشتغال‌زایی کنند/ آموزش مهارت به دانشجویان در اولویت وزارت علوم

جوانان فارغ‌التحصیل فاقد شغل مناسب هستند/ مسئولان فکری به حال اشتغال‌زایی کنند/ آموزش مهارت به دانشجویان در اولویت وزارت علوم
غلامی به فقدان شغل مناسب در جامعه برای جوانان اذعان کرد و از مسئولن خواست فکری به حال اشتغال‌زایی کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از آناج ، منصور غلامی عصر امروز در آیین افتتاح دانشکده فنی و مهندسی مرند با بیان اینکه قبل از انقلاب را خوب به یاد داریم که وضع کشورمان چگونه بود، ابراز داشت: ۸ سال دشمن با تمام قوا، انرژی و بهترین جوانان این کشور را از ما گرفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی ادامه داد: مردم ایران در بستر تاریخ تمدن ساز بوده‌اند و اعتقادات دینی ارزشمند و اعتقاد به اهل بیت(ع) از ویژگی‌های بسیار ارزشمند ایرانی هاست.

,

وزیر علوم با اعلام اینکه گاها برخی حوادث کوچک دستاوردهای بزرگ را از بین می‌برند که برای جبران آن باید کلی زحمت کشید، خاطرنشان ساخت: یکی از ثروت‌‌های مهم کشور ما دانشجویان، اساتید و مراکز علمی هستند که باید زمینه شکوفایی و استفاده از این ظرفیت‌ها بیش از پیش فراهم شود.

,

وی با اشاره به اینکه جوانانی با تحصیلات خوب فاقد شغل مناسب هستند، تاکید کرد: این نقیصه باید مورد توجه مسیولین باشد تا زمینه اشتغال‌شان فراهم گردد.

,

وزیر علوم گفت: برای توانمندسازی مراکز دانشگاهی خود تلاش می‌کنیم و بازنگری‌هایی در برخی دوره‌های آموزشی در حال انجام است.

,

وی توضیح داد: آموزش مهارت به دانشجویان مخصوصا در دوسال آخر تحصیل در برخی مراکز در حال انجام است که نتایج خوبی اخذ شده و گسترش خواهد یافت؛ این رویه بهتر از روش کلاسیک آموزشی نتیجه می‌دهد.

,

غلامی با بیان اینکه در شش ماهه آخر سال ۹۶ قریب به ۶۰۰ هزار سرباز طرح مهارت آموزی را سپری کردند، عنوان کرد: رویکرد وزارت علوم در این دوره تقویت مراکز علمی و پژوهشی در جهت تبدیل ایده‌‌ها به عمل و بهره وری بیشتر می‌‌باشد.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه