اخبار داغ

بخشدار مر‌کزی قرچک:

تسریع در انجام پروژه‌های عمرانی دستور کار دهیار و شورا قرار بگیرد

تسریع در انجام پروژه‌های عمرانی دستور کار دهیار و شورا قرار بگیرد
بخشدار مر‌کزی قرچک گفت: تسریع در انجام پروژه‌های عمرانی در دستور کار دهیاری ها قرار بگیرد و هر چه زودتر ساختمان چندمنظوره و استخر را در دست اقدام قرار‌ بگیرد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از قرچک آنلاین؛ عصر امروز جلسه بررسی مسائل و مشکلات روستای ولی آباد قرچک با حضور حسین عباسی بخشدار مرکزی، مسئولین واحدهای بخشداری، دهیار و اعضای شورای اسلامی روستا در محل دهیاری برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قرچک آنلاین؛, قرچک آنلاین, قرچک آنلاین,

عباسی بخشدار قرچک گفت: سطح خدمات دهی در روستاها باید ارتقاء پیدا کند و اجرای طرح های درآمد زا به منظور خودکفایی دهیاری ها لازم میباشد

,

وی گفت: از تعلل و تاخر در انجام طرح ها و برنامه هایی که در راستای خدمتگذاری به مردم تدوین شده است پرهیز شود.

,

نماینده عالی دولت در بخش مرکزی افزود: تسریع در انجام پروژه های عمرانی در دستور کار دهیاری ها قرار بگیرد و هر چه زودتر ساختمان چندمنظوره و استخر را در دست اقدام قرار‌بگیرد.

,

, ,

بخشدار قرچک در ادامه گفت: در سال حمایت از کالای ایرانی نگاه مردم و تولید گران از کیفیت کالای ایرانی باید اصلاح شود و تولیدگران را در این راه باید تشویق کنید.

,

وی گفت: دولت تدبیر و امید حمایت و اعتبارات خوبی از مشاغل خانگی و اشتغال زایی در نظر گرفته است که اطلاع رسانی در این بخش ضعیف بوده و نیاز به فعالیت و اطلاع رسانی از طریق رسانه ملی را میطلبد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه