اخبار داغ

ارزان‌ترین تورهای خارجی برای سفر در اردیبهشت

ارزان‌ترین تورهای خارجی برای سفر در اردیبهشت
در همین روز‌ها که هنوز ازدحام گردشگران زیاد نشده شما راحت‌تر به بازدید از اماکن دیدنی می‌روید و در سفرتان آرامش بیشتری دارید ازسوی دیگر این مزیت باعث کاهش نرخ تور‌ها هم شده پس با خیالی آسوده چمدان ببندید و برای خرید تور استانول ارزان اقدام کنید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در این اردیبهشت ماه که تمام زمین تازه شده بهترین زمان سفر ارزان به مقصدی نزدیک ایران است. این هوای دلچسب با این روز های بلند بهاری را نباید برای سفر از دست داد در این روز‌ها که وضعیت اقتصادی دلار کمی عجیب شده دو کشوری که می‌توانید در آنجا تفریحات ارزان داشته باشید و لیر و لاری خرج کنید استانبول و گرجستان‌ است که ما به شما برای این فصل پیشنهاد می‌دهیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

, ,

استانبول؛ شهر عاشقانه‌ها

, استانبول؛ شهر عاشقانه‌ها,


تور استانبول یکی از به یادماندنی‌ترین سفرهای شماست. این شهر پر‌طرفدار توریستی که مردم را از سراسر دنیا جذب خود کرده باب سلیقه همه است. هم قدم زنی در خیابان استقلال و کوچه‌های قدیمی محله سطان احمد به دل می‌نشیند و هم پاساژ گردی‌های هیجان انگیزش که در چشم به هم زدنی ساعت‌ها می‌گذرد و متوجه نمی شوید.
حتما به دیدن برج گالاتا بروید از بالای برج عکس‌های یادگاری بگیرید در همان راستا قدم بزنید و از روی پل بوسفور رد شوید در این مسیر بسیاری از کافه‌های جالب استانبول را می‌بینید راستی یادتان باشد یک قهوه ترک و باقلوا خودتان را مهمان کنید. با عبور از تنگه بوسفور به سمت سلطان احمد وارد می‌شوید همینطور که این مسیر را دنبال می‌کنید بسیاری از مغازه‌های صنایع دستی فروشی را می‌بینید که بهترین سوغاتی‌های یادگاری را می‌توانید بخرید یادتان باشد حتما در این روز‌های بهاری وارد گلخانه پارک شوید که از دیدن مجموعه‌ای از درختان و گل‌های زیبا و قدیمی سرمست می‌شوید.
استانبول ارزان‌ترین شهر خارجی نزدیک ایران است که به راحتی آخر هفته لذت بخشی را در آنجا سپری می‌کنید و انرژی تازه، وارد زندگیتان می‌شود.
ورود به استانبول نیازی به ویزا ندارد اما گذرنامه شما باید حداقل ۶ ماه اعتبار داشته باشد. آژانس مقتدر سیر تابان منظم‌ترین تور‌های استانبول را اجرا می‌کند با توجه به تنوع سلیقه مسافران و درخواست‌های مختلف مسافران انواع هتل‌های استانبول را در پکیج تور‌های مسافرتی خود قرارداده است اصلا بخشی از لذت سفر به استانبول اقامت در هتل‌های خوش‌ساخت و زیبای این شهر است که با استاندارد‌های بالایی خدمات خوبی ارائه می دهند و با هر توان مالی می‌توانید هتل دلخواه‌تان را رزرو کنید.
 با توجه به اینکه هنوز به تعطیلات تابستانی نر‌سیده‌ایم و ازدحام مسافران کم‌تر است و تنوع زیادی از خط‌های پروازی ماهان، تابان، قشم ایر و زاگرس وجود دارند هم اکنون با ارزان‌ترین نرخ پرواز نسبت به تمام سال می‌توانید تور خود را خریداری کنید.
دنر کباب و کباب ترکی که آوازه جهانی دارند را حتما در رستوران‌های تقسیم و محله سلطان احمد میل کنید اگر کباب کوبیده دوست دارید کوفته ترکی را حتما در رستوران علی بابا و هاین کوفته امتحان کنید که غذای قدیمی و لذیذ ترک‌ها است که بی شباهت به کوبیده ما نیست.
به گزارش ویرلن؛ با یکی از کشتی‌های کنار بوسفور به جزیره‌های استانبول مخصوصا بیوک‌آدا بروید اینجا همان جزیره‌ای است که بیشتر سریال‌های ترکی را فیلم برداری می کنند و بسیار زیبا و بیادماندنی است.

,
, تور استانبول,
, پل , بوسفور, قهوه ترک و باقلوا,
,
, نیازی به ویزا ندارد, ۶,
, ماهان، تابان، قشم ایر و زاگرس,
,
, بیوک‌آدا,

در همین روز‌ها که هنوز ازدحام گردشگران زیاد نشده شما راحت‌تر به بازدید از اماکن دیدنی می‌روید و در سفرتان آرامش بیشتری دارید ازسوی دیگر این مزیت باعث کاهش نرخ تور‌ها هم شده پس با خیالی آسوده چمدان ببندید و برای خرید تور استانول ارزان اقدام کنید.

,
, ,

گرجستان؛ شهر کافه گردی

, گرجستان؛ شهر کافه گردی,


تفلیس شهری تاریخی و جذاب که با دیدنی‌هایش شما را عاشق خود می‌کند همیشه هوای بهاری دارد و در لحظاتی که شما وارد می‌شوید شما را بیش از پیش مشتاق می‌کند که در روز‌های بلند بهاری در خیابان‌های شهر قدم بزنید.

,
,

به شما پیشنهاد می‌کنیم، از خیابان روستاولی شروع کنید و در امتداد آن ساختمان‌های زیبای قدیمی این شهر را ببینید عاشق درهای رنگارنگ ساختمان‌ها می‌شوید و به میدان آزادی می‌رسید و در همین روز اول با حال و هوای مردمان تفلیس بیشتر آشنا شوید عصری زیبا را در کنار همسفر عزیزتان در کافه و رستوران‌های دنج و خوب میدان آزادی سپری کنید.حتما از شیرینی‌ها و نان‌های محلی امتحان کنید و متوجه شوید که چرا به گرجستان بهشت نان دنیا می‌گویند!
سفر به تفلیس راحت‌تر از فکر کردن است چمدان ببنیدید و برای خرید تور مناسب با کارشناسان آژانس مقتدر سیر تابان مشورت و برای خرید تور اقدام کنید نکته مهم این است که سفرتان نیازی به ویزا ندارد فقط مهم است با توجه به پکیج تور‌ها هتل ۴ یا ۵ ستاره انتخاب کنید که خیالتان از بابت سطح و خدمات هتل راحت باشد زیرا که هتل‌های گرجستان کمی پایین‌تر از استانداردهای اروپایی است اما هتل های ۴ ستاره به بالا آن امکانات دلچسبی برایتان دارد.
برای خرید به تفلیس مال حتما سری بزنید که بهترین مرکز خرید تفلیس محسوب می‌شود و اکثر برند‌های جهانی را در ان می‌یابید اگر همراه کودکان سفر می روید نگران نباشید در این مرکز خرید محل بازی برای بچه‌ها و انواع رستوران های بین‌المللی وجود دارد که روزی را همه جوره خوش مزه و شاد سپری کنید.

,
, مقتدر سیر تابان, نیازی به ویزا ندارد, هتل , ۴, ۴, یا , ۵, ۵, ستاره, هتل های , ۴, ۴, ستاره به بالا,
,

, ,

با توجه به این‌که گرجستان بهترین مقصد گردشگری انتخاب شده پرواز‌های متعددی به تفلیس انجام می‌شود که یکی از بهترین پرواز‌های این مسیر با خط هواپیمایی قشم ایر انجام می‌شود به همین دلیل آژانس مقتدر سیر تابان بهترین تورهای گرجستان را با این خط هوایی پکیج کرده است. اگر شما هرچه زودتر اقدام به خرید و انتخاب تور و پرواز مناسب خود کنید قطعا بهترین نرخ پروازی و هتل را برای سفرتان رزرو می کنید. راز مهم درمورد سفر کردن این است که هر زمان که تقاضا کمتر باشد بهترین زمان سفر است هم از نظر نرخ تور‌ها که ارزان‌تر شده و هم از نظر حجم گردشگران که در شهر مقصد همه جا شلوغ و دارای صف‌های طولانی نباشد. پس تا در همین زمان درست سفر رفتن قرار داریم آماده سفر با تور گرجستان شوید.

, هواپیمایی قشم ایر, تور گرجستان,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه