اخبار داغ

با حضور جمعی از مردم و مسئولین صورت گرفت:

کلنگ مدرسه شش کلاسه روستای مهن آباد به زمین زده شد

کلنگ مدرسه شش کلاسه روستای مهن آباد به زمین زده شد
کلنگ مدرسه شش کلاسه روستای مهن ا باد با حضور جمعی از مسئولان شهرستان رودبار جنوب به زمین زده شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از رودبار ما،کلنگ مدرسه متوسطه دوره اول روستای مهناباد با اعتباری بالغ بر ۸۰۰میلیون تومان از محل اعتبارهای دولتی به زمین زده شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, رودبار ما, رودبار ما,

ابوذرعطاپور فرماندار رودبار جنوب دراین مراسم مدرسه را از مهم ترین نهادهاى اجتماعی، تربیتى و آموزشى و اصلى ترین رکن تعلیم و تربیت دانست وافزود:تربیـت صـحیح دانش آموزان در ابعاد دینى، اخلاقى، علمى، آموزشى، اجتماعى و کشف استعدادها و هدایت رشـد متـوازن روحـى و معنـوى و جسمانى آنان در یک فضای آموزشی مطلوب به نام مدرسه شکل می گیرد.

,

وی درادامه ضمن تقدیر از مدیر آموزش وپرورش رودبار جنوب جهت جذب خیرین مدرسه ساز دراین شهرستان بیان داشت:با توجه به اینکه شهرستان رودبار جنوب دارای آمار دانش آموزی بالای در جنوب استان کرمان است دردولت تدبیر و امید حرکت بزرگ در امر مدرسه سازی دراین شهرستان با کمک خیرین مدرسه ساز شده است.

,

درادامه محمد شیرازی با بیان اینکه تا کنون با کلنگ زنی این مدرسه ۲۵ فضای آموزشی دراین شهرستان افتتاح وکلنگ زنی شده است خاطر نشان کرد: مهمترین عامل برای دسترسی به علم و دانش در هر جامعه ای وجود فضای آموزشی مطلوب است و معلم زمانی می تواند داشته های علمی خود را به دانش آموز منتقل کند که در یک فضای مطلوب قرار بگیرد.

,

وی دراین مراسم با تاکید و بر حفظ و نگه داری این مدارس اضافه کرد: باید به دانش آموزان آموخته شود که مدرسه خانه دوم آنهاست و بایستی به نحو احسن از مدارس خود مراقبت کنند تا با این شیوه هزینه های کمتری جهت نگهداری مدارس پرداخت شود.

,

برپایه این گزارش کلنگ مدرسه شش کلاسه مهن ا باد در زمینی به مساحت ۵هزار متر مربع وزی بنایی ۲۲۰متر مربع با اعتباری بالغ بر ۸۰۰میلیون تومان از محل اعتبار های دولتی برای دانش آموزان متوسطه دوره اول به زمین زده شد.

,

گفتنی است دانش آموزان متوسطه دوره اول این روستا به دلیل نبود فضای آموزش در مدارس شهری این شهرستان به ادامه تحصیل می پرداختند.

,

تهیه و تنظیم:پورحیدر

,

انتهای پیام/م

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه