اخبار داغ

مدیر کمیته امداد قرچک:

وام اشتغال زایی به 107 مددجو تحت حمایت کمیته امداد قرچک اعطاء شد

وام اشتغال زایی به 107 مددجو تحت حمایت کمیته امداد قرچک اعطاء شد
مدیر کمیته امداد قرچک گفت: توسط کمیته امداد قرچک وام اشتغال زایی به 107 مددجو تحت حمایت هر کدام 169میلیون ریال که در کل 17میلیارد و 135 میلیون ریال می شود و 88 مورد هم وام اشتغال زایی به غیر مددجو که هر کدام 200 میلیون تومان که در کل 15 میلیاد 950 میلیون اعطاء شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد رضا غضنفری مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان قرچک در گفت و گو با خبرنگار قرچک آنلاین اظهار داشت: اشتغال از مهمترین سرفصل کمیته امداد امام خمینی(ره)  است و امروزه مهمترین مساله کشور، اشتغال بوده و کار کمیته امداد، ایجاد شغل‌های کوچک و خانگی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قرچک آنلاین ,

وی با بیان اینکه استعدادیابی، گام اول اشتغالزایی است، افزود: این کار توسط مشاوران کمیته امداد امام خمینی(ره) انجام می‌گیرد.

,

غضنفری تاکید کرد: آموزش و مهارت‌آموزی، ارائه تسهیلات و تزریق منابع، نظارت، کمک به ارائه و فروش محصولات، بودجه سالانه ، صندوق توسعه ملی و کمک‌های مردمی از گام‌هایی است که برای اشتغالزایی مددجویان برداشته می‌شود.

,

وی گفت: توسط کمیته امداد قرچک وام اشتغال زایی به 107 مددجو تحت حمایت هر کدام 169میلیون ریال که در کل 17میلیارد و 135 میلیون ریال می شود و 88 مورد هم وام اشتغال زایی به غیر مددجو که هر کدام 200 میلیون تومان که در کل 15 میلیاد 950 میلیون اعطاء شد.
مدیر کمیته امداد قرچک اظهار داشت: پرداخت تسهیلات اشتغال و خودکفایی از جمله برنامه های در اولویت این نهاد برای توانمندسازی مددجویان است و این افراد می توانند از یک یا چند خدمت کمیته امداد به صورت متوالی، متناوب و یا صرفاً در یک مقطع خاص بهره مند شوند.
وی تصریح کرد: فعالیت کمیته امداد در حوزه اشتغال و پایدارسازی مشاغل شامل شناسایی مهارت‌ها، هدایت شغلی، اشاعه فرهنگ کار، درآمد پایدار، فراگیری اشتغال در تمام بخش‌ها، افزایش سرانه درآمد، خدمات هدفمند و خودکفایی مددجویان می‌شود.

,
,
,

غضنفری با اشاره به وام کار کشایی، بیان کرد: این کمیته علاوه بر وام اشتغال، وام کارگشایی مددجویان به 184 مدد جو با اعتبار 21 میلیون ریال و وام کارگشایی غیر مدجو به 172 نفر به مبلغ 34 میلیون ریال اعطاء شد.
وی در پایان خاطرنشان کرد: خدماتی که کمیته امداد به مددجویان خود می دهد بسیار گسترده است و این خدمات را در راستای وظیفه بزرگ و حس انسان دوستی  به هموطنان خود انجام می دهد.

,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه