اخبار داغ

سامانه موقعیت‌یاب آنی در چناران راه‌اندازی شد

سامانه موقعیت‌یاب آنی در چناران راه‌اندازی شد
به‌منظور استفاده از قابلیت‌های سیستم تعیین موقعیت جهانی (GPS) و تعیین موقعیت دقیق در سطح شهر، سامانه موقعیت‌یابی آنی (RTK) در چناران راه‌اندازی شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ندای چناران، محسن رهنورد صبح امروز در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: به‌منظور استفاده از قابلیت‌های سیستم تعیین موقعیت جهانی (GPS) و تعیین موقعیت دقیق در سطح شهر، کارهای مطالعاتی این سامانه در اسفندماه سال گذشته با حضور کارشناسان شهرداری مشهد و اداره فناوری اطلاعات شهرداری چناران، بررسی شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ندای چناران,


وی بیان کرد: پس از بررسی تمام جوانب و بازدید از نقاط مختلف جهت نصب و راه‌اندازی این سامانه، در فروردین‌ماه 97 تجهیزات مربوطه در محل ساختمان شهرداری نصب شد.

,
,


رهنورد افزود: ایستگاه فعلی نصب شده در ساختمان شهرداری به‌عنوان یکی از ایستگاه‌های مورداستفاده پروژه RTK شهرداری مشهد، جهت استفاده همزمان شهرداری چناران از قابلیت‌ها و مزایای این سامانه نیز در نظر گرفته شده است.

,
,


رئیس اداره فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری چناران، خاطرنشان کرد: به‌منظور استفاده کامل ادارات مختلف شهرداری که با این سامانه سروکار دارند و بخواهند از مزایا و قابلیت‌های آن در مجموعه مدیریت شهری استفاده مفید را ببرند، طبق پیگیری‌هایی که انجام شده است، کلیه تجهیزات موردنیاز برای این سامانه در سال جاری تهیه و خریداری خواهد شد.

,
,


وی گفت: هدف از راه‌اندازی این سامانه فراهم نمودن امکان برداشت آنی مختصات نقاط در حریم شهر چناران با دقت بسیار بالا در موضوعات مرتبط شهری و عمرانی، همچنین استانداردسازی فرایند برداشت اطلاعات مکانی در مجموعه شهرداری است.

,
,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه