اخبار داغ

سرزمینی که پخمگشانش کدخدایی و نخبگانش جاروکشی می‌کنند!

سرزمینی که پخمگشانش کدخدایی و نخبگانش جاروکشی می‌کنند!
متاسفانه این روزها حکایت بی پایان بیکاری جوانان امروزی و مدرک‌های که لب کوزه آبش را می‌خورند! قصه تکراری مثنوی غم انگیز کلید نچرخیده تدبیر و امید است که پخمگان جای نخبگان را گرفته‌اند!
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کُردتودی، دکترای ما جارو کشی می‌کند آن وقت بعضی مدیران بیسواد ما در ادارات وقتی ارباب رجوع از کلمه مهندس کنار اسمشان در درخواستش استفاده نمی‌کند باید درخواست را عوض کند! متاسفانه در این استان مدیران و کاربدستانی هستند با احترام برای شغل مقدس چوپانی لیاقت آن را هم ندارند که چارتاً گوسفند را به کوه ببرند چون به آنها اعتمادی نیست اما ادعای خدایی دارند و این پخمگی بیشتر در استان ما بخصوص شهرستان های کم برخودار کاملا محسوس است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کُردتودی،,

 

,

متاسفانه این روزها حکایت بی پایان بیکاری جوانان امروزی و مدرک‌های که لب کوزه آبش را می‌خورند! قصه تکراری مثنوی غم انگیز کلید نچرخیده تدبیر و امید است که پخمگان جای نخبگان را گرفته‌اند! کردستان مهد محرومان و خانواده‌هایست که با هزاران امید فرزندان خود را راهی دانشگاه می‌کنند تا در آینده محتاج نامردان نشوند اما متاسفانه یا استخدامی‌ها برای اقوام و فامیل است یا سفارش معامله نمایندگان و مدیر کل و .... برای بقای صندلی، و اینجاست که رابطه جای ضابطه را گرفته است و شایسته سالاری و تخصص حذف شده است.

,

 

,

 با گذری بر ادارات مختلف در این استان در بعضی مناصب به افرادی برخورد می‌کنید که در شناخت دست راست و چپ خود مانده اند اما آقایی می‌کنند با مغز خالی و شکم پر!، هرچند دیر است اما ضرر از نیمه برگردد سبب خیر است... سازمان بازرسی می‌تواند با نظارت بر استخدامی ادارات در این استان گام مثبتی در این زمینه بر دارد تا دکتری ما بجای جاروکشی در غربت در جایگاه اصلی خودش باشد و ناجی آب کردستان شود.

,

 

,

 صلاح الدین کامران نمونه صدها نخبه کورد است که در استان‌های دیگر کارگری می‌کنند آن وقت مدیرانی در استان پست و مقام می‌گیرند که در استان ما افراد برستادی بوده اند.. به حال ما گریه کنید دیگر آه و ناله خریداری ندارد.

,

 

,

فریدون آقایی فعال مدنی کردستان

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه