اخبار داغ

جانشین فرمانده سپاه ناحیه سرپل ذهاب خبر داد:

آذین بندی سرپل ذهاب در آستانه مراسم سالروز عملیات "بازی دراز"+ تصویر

آذین بندی سرپل ذهاب در آستانه مراسم سالروز عملیات "بازی دراز"+ تصویر
جانشین فرمانده سپاه ناحیه سرپل ذهاب از آمادگی و آذین بندی خیابانهای شهرستان در آستانه مراسم سالروز عملیات غرورآفرین بازی دراز و صعود سراسری امت حزب الله به این ارتفاعات خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا سرهنگ مجتبی کاکایی درگفتگو با بازی دراز  اظهار داشت: بسیجیان ناحیه مقاومت سرپل ذهاب با فضاسازی و آذین بندی سطح شهر، ارتفاعات و محل برگزاری یادواره شهدای بازی دراز این مکانها را برای هر چه بهتر  برگزاری مراسم سالگرد عملیات غرور آفرین بازی دراز آماده کرده اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بازی دراز,

, ,

وی افزود: آماده سازی شهرستان برای حضور زائران، با نصب دروازه قرآن در ورودی شهر، فضا سازی و نصب بنرها  پرچم ها و بیرق ها از ورودی شهر تا چهار راه احمد بن اسحاق (ع) و تا خروجی به طرف گیلانغرب و ارتفاعات بازی دراز صورت می گیرد.

,

, ,

جانشین فرمانده سپاه ناحیه سرپل ذهاب تصریح کرد: با انجام تمامی تمهیدات لازم و برنامه ریزیهای صورت گرفته توسط ستادهای اجرایی بزرگداشت عملیات بازی دراز، شهرستان از آمادگی کامل جهت برگزاری بزرگداشت عملیات غرورآفرین بازی دراز برخوردار است.

,

, ,

وی با اشاره به اینکه ورود کاروانهای راهیان نور در 6 و 7 اردیبهشت ماه جاری سرآغاز حضور کاروانهای راهیان نور به غرب کشور است، اظهارداشت: امیدواریم بتوانیم بهترین میزبان از کاروانهای راهیان نور و همه عزیزانی که از جای جای میهن اسلامیمان برای میثاق با شهدای بازی دراز به شهرستان سفر می کنند، باشیم.

,

 

,

, ,

, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه