اخبار داغ

استاندار چهارمحال و بختیاری:

اعلام آمادگی سرمایه گذاران ژاپنی در چهارمحال و بختیاری

اعلام آمادگی سرمایه گذاران ژاپنی در چهارمحال و بختیاری
استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: ژاپنی ها در نشست با استاندار چهارمحال و بختیاری، برای سرمایه گذاری در استان اعلام آمادگی کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بام ایران خبر؛ اقبال عباسی استاندار چهارمحال و بختیاری امروز در نشست با گروه سرمایه گذاران ژاپنی تأکید کرد: چهارمحال و بختیاری زمینه ها، فرصت ها و ظرفیت های فراوانی در حوزه های آب و فاضلاب، سدسازی، شبکه آبیاری، راه، راه آهن، صنایع تبدیلی و تکمیلی محصولات کشاورزی، گردشگری، هتل سازی و اجرای مجموعه های تفریحی و رفاهی دارد.

وی افزود: زیرساخت های سرمایه گذاری به منظور اجرای طرح های مختلف از سوی سرمایه گذاران داخلی و خارجی در چهارمحال و بختیاری فراهم است.

عباسی تصریح کرد: اجرای طرح های سرمایه گذاری تولید انرژی های نو و تجدید پذیر جزو مهمترین اولویت های مسئولان چهارمحال و بختیاری محسوب می شود.

وی با اشاره به حضور ایل بختیاری در چهارمحال و بختیاری بیان داشت: اجرای پکیج های کوچک تولید انرژی برای این قشر بسیار مورد نیاز است.

استاندار چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: این استان بام ایران و محلی بسیار مناسبی برای تابش نور خورشید و استفاده از انرژی باد است.

وی عنوان داشت: به همین منظور پس از بازبینی نهایی گروه سرمایه گذار ژاپنی از مناطق مختلف چهارمحال و بختیاری نسبت به تعیین محل برای واگذاری زمین مورد نیاز و انعقاد تفاهم نامه همکاری بین دو طرف اقدام می شود.

عباسی اظهار کرد: جمهوری اسلامی ایران معافیت های مالیاتی و شرایط مطلوبی برای حضور سرمایه گذاران در مناطق مختلف کشور فراهم کرده است.

وی ادامه داد: وجود منطقه ویژه اقتصادی چهارمحال و بختیاری یکی از مهمترین مزیت های این استان در زمینه جذب و تشویق سرمایه گذاران داخلی و خارجی به منظور سرمایه گذاری در بخش های مختلف این استان محسوب می گردد.

استاندار چهارمحال و بختیاری بیان کرد: به همین منظور تمامی مسئولان و نمایندگان استان نسبت به تسهیل شرایط سرمایه گذاری در این استان اقدامات لازم را انجام می دهند.

وی یادآور شد: در گذشته نیز برخی شرکت ها و سرمایه گذاران ژاپنی در چهارمحال و بختیاری طرح هایی مانند جایکا در حوزه منابع طبیعی و آبخیزداری را اجرا کرده اند.

عباسی عنوان کرد: دولت قصد دارد تا چندین هزار طرح نیمه تمام عمرانی خود را برای تکمیل و بهره برداری سریع تر با روش های گوناگون در اختیار بخش خصوصی قرار دهد.

وی اظهار داشت: قرارگیری چهارمحال و بختیاری بین دو استان بزرگ و صنعتی اصفهان و خوزستان زمینه را برای تسهیل سرمایه گذاری در بخش های مختلف این استان فراهم کرده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بام ایران خبر,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,


انتهای پیام/
 

,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه