اخبار داغ

رییس سازمان بسیج مستضعفین:

هرمزگان، پیشتاز در طرح تحول بسیج/ در بندرعباس 25 قرارگاه تحول وجود دارد

هرمزگان، پیشتاز در طرح تحول بسیج/ در بندرعباس 25 قرارگاه تحول وجود دارد
غیب پرور با تاکید بر قرارگاه های تحول در محلات بندرعباس، گفت: شهر بندرعباس را باید با توجه به روند رشد خوب، پیشتاز شهرهای دیگر کشور در این حوزه دانست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از هرمز؛سردار غلامحسین غیب پرور، رییس سازمان بسیج مستضعفین پیش از ظهر امروز در حاشیه بازدید از محلات آسیب پذیر شهر بندرعباس، اظهار کرد: برنامه تحول محلات طرحی است است که در راستای خدمات رسانی به محله های آسیب پذیر و با فعالیت های عمرانی، اجتماعی و فرهنگ سازی برای کاهش آمار اعتیاد و طلاق انجام می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

رییس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به ضرورت ورود سپاه در اجرای طرح هایی چون تحول محلات، تصریح کرد: سپاه نهادی است که دوش به دوش مردم سعی در ارائه خدمات انقلاب اسلامی دارد و ما خود را حلال مشکلات نمی دانیم اما نمی توانیم نظاره گر آسیب دیدن سرمایه های کشور یعنی همان جوانان، در زیر این فشارها باشیم.

,

غیب پرور با تاکید بر قرارگاه های تحول در محلات بندرعباس، بیان کرد: شهر بندرعباس را باید پیشتاز شهرهای دیگر کشور دانست چرا که تا کنون روند رشد خوبی داشته و در 25 نقطه شهر از جمله شهرک توحید، قرارگاه تحول محله ایجاد شده است.

,

وی با بیان اینکه بندرعباس می تواند الگوی خوبی برای سایر شهرها باشد، گفت: در شهر بندرعباس مردم دریافته اند که چشم به دستگاه های دولتی نداشته و خود دست به عمران و آبادی محله بزنند؛ از ویژگی های مهم طرح تحول محلات، انتخاب مسجد به عنوان قطب فعالیت ها است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه