اخبار داغ

مدیرکل بنیاد مسکن استان یزد خبر داد:

ابلاغ مصوبه افزایش تسهیلات مسکن روستایی به استان‌ها به زودی

ابلاغ مصوبه افزایش تسهیلات مسکن روستایی به استان‌ها به زودی
مدیرکل بنیاد مسکن استان یزد گفت: از آنجایی که این مصوبه هیئت دولت است، در شش ماه نخست سال 97 مقدمات ابلاغ به بانک‌ها و بانک‌ها با بنیاد مسکن انجام خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از یزدرسا، مدیرکل بنیاد مسکن استان یزد در رابطه با افزایش تسهیلات مسکن روستایی در گفت وگو با خبرنگار یزدرسا گفت: مبلغ تسهیلات مقاوم‌سازی روستایی از 18 میلیون به 25 میلیون تومان افزایش یافته و مصوبات کشوری آن انجام شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا, یزدرسا ,

علیرضا قربانیان افزود: این مصوبه هیئت دولت شده اما هنوز به استان‌ها ابلاغ نشده و ابلاغ به بانک ها هم هنوز صورت نگرفته است.

,

وی با تأکید بر اینکه این وام مربوط به ساخت مسکن روستایی است، اظهار داشت: از آنجایی که این مصوبه هیئت دولت است، در شش ماه نخست سال 97 مقدمات ابلاغ به بانک‌ها و بانک‌ها با بنیاد مسکن انجام خواهد شد.

,

قربانیان در پاسخ به این سؤوال که برخی بانک‌ها در ارائه تسهیلات روستایی به متقاضیان همکاری لازم را نمی‌کنند تصریح کرد: خوشبختانه این مسئله در حال حاضر حل شده و ما در این زمینه مشکلی نداریم.

,

وی اضافه کرد: هرچند برخی از بانک‌ها به دلیل اینکه کسانی ممکن بود اقساط را به موقع پرداخت نکنند بحث ارائه سند را مطرح می‌کردند اما در حال حاضر این مشکل حل شد و با توجه به اینکه سیستم زنجیره‌ای است بانک‌ها هم موظف هستند این سیستم زنجیره‌ای را که دولت اعلام کرده رعایت کنند.

,

مدیرکل بنیاد مسکن یزد درباره زمان بازپرداخت این تسهیلات هم گفت: در تسهیلات مسکن روستایی سه سال ساخت و 12 سال بازپرداخت برای متقاضی در نظر گرفته شده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه