اخبار داغ

مراسم گرامیداشت و تکریم جانبازان فیروزکوه + تصاویر

مراسم گرامیداشت و تکریم جانبازان فیروزکوه + تصاویر
مراسم گرامیداشت و تکریم جانبازان شهرستان فیروزکوه با حضور امام جمعه، فرماندار شهرستان، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج فیروزکوه، معاون مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان تهران، بخشدار مرکزی و جمعی از مسئولین و جانبازان سرافراز فیروزکوه در محل مجتمع فیروزه برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از پایگاه خبری دیمه نیوز، مراسم گرامیداشت و تکریم جانبازان شهرستان فیروزکوه با حضور حجت الاسلام امیری ارجمند، امام جمعه، مهدی یوسفی جمارانی، فرماندار شهرستان، سرهنگ درویش متولی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج فیروزکوه، دولت آبادی، معاون مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان تهران، سید علی رحیمی، بخشدار مرکزی و جمعی از مسئولین و جانبازان سرافراز فیروزکوه در محل مجتمع فیروزه برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پایگاه خبری دیمه نیوز, پایگاه خبری دیمه نیوز,

در ابتدای جلسه حجت الاسلام والمسلمین امیری ارجمند، امام جمعه شهرستان ضمن قدردانی از رشادت های جانبازان اظهار داشت: پیامبران شهید شده اند تا انسان ها در عصرهای گوناگون بندگی خدا را پیش بگیرند؛ آرامش، آسایش و امنیت زیر سایه ایمان به خداوند ممکن است؛ کسی که زیر بیرق توحید نباشد به آرامش و آسایش نمی رسد.

,

وی در ادامه تصریح کرد: لازمه امنیت، فداکاری شهدا و جانبازان است؛ این بزرگواران که شاگردان مکتب ائمه اطهار بوده اند، بی شک سرمایه های نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند؛ دیدار با جانبازان، ایثارگران و خانواده معظم شهدا افتخار و وظیفه مسئولین است.

,

امام جمعه فیروزکوه خاطرنشان کرد: انتظار شهدا، حمایت مردم شریف از ولایت و مقام معظم رهبری ( مدظله العالی ) است و مسئولین وظیفه دارند تا از مردم ولایت مدار جامعه اسلامی حمایت و حراست نمایند.

,

در ادامه مراسم مهدی یوسفی جمارانی، فرماندار شهرستان فیروزکوه، ضمن تبریک اعیاد ماه مبارک شعبان بیان داشت: روز جانباز و دیگر ایامی که نام گذاری می شوند روز بیان و توجه ویژه جامعه به آن مسئله است و این بدان معنی نیست که تکریم خانواده شهدای معظم، جانبازان، آزادگان و ایثارگران صرفاً در ایام خاصی است.

,

وی افزود: تکریم آزادگان، جانبازان و خانواده معظم شهدا وظیفه مسئولین و آحاد ملت شریف است؛ جانبازان مردان عمل هستند، فداکاری ها و ایثارگری این بزرگواران در جبهه های جنگ با دشمنان بر کسی پوشیده نیست.

,

فرماندار فیروزکوه در ادامه با اشاره به این مراسم گفت: جانبازان شهدای زنده هستند و وظیفه ماست که رشادت های جانبازان و فداکاری شهدا را که جان خود را در طبق اخلاص گذاشتند و در راه دفاع از حق برای ولایت و کشورشان با دشمنان مستبد جنگیدند را ارج نهیم؛ حضور جانبازان روشنای راه حق و اعتلای پرچم مقدس اسلامی است؛ جانبازان از متقیان هستند و تقوی ضرورت جامعه اسلامی است.

,

مهدی یوسفی جمارانی خطاب به جانبازان محترم ادامه داد: شما بزرگواران سلامت خود را به خطر انداخته اید تا سلامت کشور را حفظ کنید، و این توفیقی است که خداوند نصیب شما عزیزان کرده است، و شما بهای این جایگاه ارزشمند را با رشادت های خود پرداخت کرده اید.

,

وی در پایان تاکید کرد: امروز مسئولین وظیفه دارند در راه تسهیل شرایط برای آزادگان تلاش کنند تا ذره ای از رنج این بزرگواران و خانواده های ایشان را کمتر کنیم و از وجود ارزشمندشان بهره مند شویم.

,

در خاتمه این مراسم از جانبازان شهرستان با اهدای هدایایی تقدیر بعمل آمد.

,

انتهای \dhl/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه