اخبار داغ

معاون خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق شمال استان مطرح کرد؛

برگزاری پانزدهمین همایش علمی پژوهشی در کرمان/حمایت از ایده های خلاق در راستای کاهش مصرف برق

برگزاری پانزدهمین همایش علمی پژوهشی در کرمان/حمایت از ایده های خلاق در راستای کاهش مصرف برق
معاون خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق شمال استان کرمان گفت: پانزدهمین همایش علمی پژوهشی و دومین استارت آپ ویکند توزیع برق در تاریخ 19 الی 21 اردیبهشت ماه در شرکت توزیع نیروی برق شمال استان کرمان برگزار می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  راه آرمان؛ احمد گنجعلیخانی معاون خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق شمال استان کرمان طی نشست خبری اظهار داشت: شرکت توزیع نیروی برق شمال این استان به عنوان متولی برق از ایده های برتر و سرمایه گذاران دومین رویداد استارت آپ ویکند صنعت برق حمایت می کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

وی گفت : سه ایده برگزیده نخستین همایش استارت آپ ویکند شناسایی و به محققین و سرمایه گذاران معرفی  و در حال پیگیری است.

,

معاون خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق شمال استان کرمان به پانزدهمین همایش علمی پژوهشی و دومین استارت آپ ویکند توزیع برق اشاره کرد و اذعان داشت : این همایش با هدف مدیریت مصرف سیستم های سرمایشی برگزار می شود.

,

گنجعلیخانی عنوان کرد: با توجه به اینکه در پیک بار و مدیریت مصرف خصوصا در فصل تابستان در اوج بار  را در پیش رو  داریم و وسایل سرمایشی در این موقعیت از زمان مهم هستند تصمیم بر این شد دومین رویداد با محوریت تجهیزات سرمایشی برگزار کنیم .

,

وی مدیریت مصرف سیستم های سرمایشی را محور اصلی این همایش عنوان کرد و ابراز داشت: کنترل هوشمند سیستم های سرمایشی، بهینه سازی روش های کاری سیستم های سرماساز موجود، طراحی بهینه سیستم های سرمایشی، کاهش مصرف برق کولرهای گازی، استفاده حداکثری از روش های سرمایشی طبیعی از جمله زیر محورهای این همایش به شمار می روند.

,

معاون خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق شمال استان کرمان آخرین مهلت ثبت نام را 15 اردیبهشت ماه اعلام کرد و گفت: کلیه اساتید دانشگاه ها، دانشجویان، نخبگان و همچنین مردم می توانند ایده های خود را تا 10 اردیبهشت ماه به شرکت توزیع نیروی برق شمال استان کرمان ارسال نمایند.

,

گنجعلیخانی با بیان اینکه 11 اردیبهشت ماه نتایج داوری اعلام خواهد شد ، اذعان داشت: زمان برگزاری این همایش 19 الی 21 اردیبهشت ماه در شرکت توزیع نیروی برق شمال استان کرمان واقع در کرمان، انتهای خیابان خواجو، خیابان توانیرخواهد بود.

,

وی خاطرنشان کرد: انتظار داریم حداقل 200 نفر از کارشناسان ، نخبگان، همکاران صنعت برق و مردم در این همایش شرکت کنند و از این شرکت کنندگان و ایده پردازان حداکثر 15 تیم برتر انتخاب و در روز دوم 20 اردیبهشت ماه ایده ها جمع آوری، پردازش و تکمیل می شود و روز 21 اردیبهشت با حضور داوران ایده های برتر انتخاب و برای سرمایه گذاران تعریف خواهد شد.

,

گنجعلیخانی ابراز داشت: شرکت توزیع نیروی برق شمال استان کرمان نیز به عنوان متولی صنعت برق از ایده پردازان برتر حمایت خواهد کرد.

,

رسول عبداللهی مدیر دفتر مدیریت مصرف شرکت توزیع نیروی برق شمال استان کرمان همچنین در این نشست اذعان داشت: هدف از این رویکرد جمع آوری ایده های خلاق که در راستای آن محورهایی که در رابطه با استارت آپ ویکند هست تعریف می شود.

,

وی گفت : با توجه به اینکه بیشتر شرکت کنندگان از بین دانشجویان، اساتید و نخبگان هستند  با این همه از تمامی ایده ها حتی مردم و عوام نیز که مورد استفاده قرار گیرد استقبال خواهیم کرد.

,

مدیر دفتر مدیریت مصرف شرکت توزیع نیروی برق شمال استان کرمان افزود: از کلیه ایده هایی که در راستای کاهش استفاده از سیستم های برقی باشد حمایت خواهیم کرد.

,

وی افزود: کولرهای گازی (تراکمی) نسبت به کولرهای گازی معمولی مصرف بسیار بالای برق را دارند و چه کنیم مصرف برق کمتری داشته باشیم که یکی از محورهای این همایش می باشد.

,

عبداللهی تصریح کرد: در کل کشور به علت کاهش نزولات جوی و کمی آب در پشت سدها ، 11 هزار مگاوات مولد برق آبی در کشور وجود دارد که با وجود خشکسالی و کمبود نزولات جوی با کاهش 5 هزار مگاواتی روبرو خواهیم و تنها می توانیم 6 هزار مگاوات را به مدار بیاوریم و در مقابل متاسفانه با 8 هزار مگاوات اضافه مصرف روبرو هستیم.

,

وی همکاری و مساعدت مردمی را برای گذشتن از این بحران بدون خاموشی را خواستار شد و افزود: اگر مردم خود مدیریت درست مصرف برق را به عهده بگیرند براحتی می توانیم از بحران موجود در تابستان امسال بدون کوچکترین خاموشی عبور نماییم.

,

تهیه و تنظیم : مهین نامجو

,

 

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه