اخبار داغ

مدیرعامل سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری سمنان به مرآت خبر داد:

«آریو» و «برلیانس» جایگزین تاکسی‌های پژو و سمند می‌شوند/ افزایش 15 درصدی کرایه تاکسی در سمنان

«آریو» و «برلیانس» جایگزین تاکسی‌های پژو و سمند می‌شوند/ افزایش 15 درصدی کرایه تاکسی در سمنان
مدیرعامل سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری سمنان گفت: براساس توافق اتحادیه تاکسیرانی سراسر کشور با شرکت سایپا، خودروهای آریو و برلیانس جایگزین تاکسی های سمند و پژو می‌شوند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مجید کاشی مدیرعامل سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری سمنان در گفتگو با خبرنگار مرآت با اشاره به افزایش نرخ کرایه های تاکسی و اتوبوس های داخل شهر گفت: کرایه های تاکسی به صورت میانگین 15 درصد افزایش داشته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت ,

وی در ادامه افزود: این افزایش با پیشنهاد هیئت مدیره و شورای سازمان حمل و نقل و بار و مسافر و تصویب شورای اسلامی شهر و فرمانداری سمنان  صورت گرفته و بین رانندگان تاکسی درون شهری توزیع شده است.

,

کاشی با بیان اینکه نصب نرخ نامه بر روی شیشه جلوی تاکسی جهت اطلاع مسافران از نرخ مسیرها ضروری است، اظهار کرد: با تصویب افزایش نرخ کرایه تاکسی در شهرستان سمنان تاکسیرانان موظفند نسبت به نصب نرخ نامه بر روی شیشه خودرو اقدام کنند.

,

نصب 600 نرخ نامه بر روی تاکسی های درون شهری

, نصب 600 نرخ نامه بر روی تاکسی های درون شهری,

مدیرعامل سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری سمنان با اشاره به اینکه یک هزار و 24 تاکسی در شهر سمنان فعالیت می کنند، گفت: تاکنون 600 راننده تاکسی نسبت به نصب نرخ نامه اقدام کرده اند.

,

کاشی از فرصت یک هفته ای برای الصاق نرخ نامه خبرداد و افزود: با رانندگانی که برای الصاق نرخ نامه اقدام نکنند مطابق قانون برخورد خواهد شد.

,

230 تاکسی فرسوده از ناوگان تاکسیرانی سمنان خارج شدند

, 230 تاکسی فرسوده از ناوگان تاکسیرانی سمنان خارج شدند,

وی در خصوص روند نوسازی ناوگان تاکسیرانی در سطح شهرستان سمنان گفت: از ابتدای شروع طرح نوسازی تاکنون بیش از 280 راننده تاکسی برای نوسازی خودروی خود ثبت نام کرده اند.

,

مدیرعامل سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری سمنان با بیان اینکه 230 دستگاه خودروی تاکسی فرسوده از ناوگان تاکسیرانی سمنان خارج و خودروهای جدید جایگزین آن‌ها شده است، اظهار کرد: 52 تاکسی دیگر نیز در صف انتظار برای نوسازی هستند.

,

توقف نوسازی تاکسی ها از سوی ایران خودرو

, توقف نوسازی تاکسی ها از سوی ایران خودرو,

وی با بیان اینکه 4 ماه است که نوسازی متوقف شده است، گفت: ایران خودرو به رانندگان پیش فاکتور نمی دهد تا به بانک ارائه دهند و وام را دریافت کنند.

,

آریو و برلیانس جایگزین تاکسی‌های پژو و سمند می شوند

, آریو و برلیانس جایگزین تاکسی‌های پژو و سمند می شوند,

کاشی همچنین تصریح کرد: خوردوهای آریو و برلیانس قرار است با توافقی که اتحادیه تاکسیرانی سراسر کشور با شرکت سایپا داشته است جایگزین خودروهای سمند و پژو شود که درصورت ابلاغ عملیاتی خواهد شد.

,

افزایش تاکسی به صورت محدود در سال جاری

, افزایش تاکسی به صورت محدود در سال جاری,

مدیرعامل سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری سمنان درخصوص افزایش تعداد تاکسی‌های درون‌شهری در سال جاری گفت: در سال جدید توسعه ناوگان تاکسیرانی به صورت محدود و با خرید نقدی صورت می گیرد.

,

وی همچنین تصریح کرد: 23 دستگاه تاکسی در سمنان اسقاطی بوده است که در سال جدید به صوت نقدی جایگزین می شوند.

,

کاشی در خاتمه خاطر نشان کرد: شهروندان می توانند برای ارائه هرگونه انتقاد، پیشنهاد، تقدیر و یا شکایت با شماره 31230 برای ارتباط با سازمان و واحد رسیدگی به شکایات مردمی سازمان استفاده کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه