اخبار داغ

عضو شورای شهر قزوین:

مدیران شهرداری پاسخگوی شورا نیستند/ شهرداری تکلیف برج پونک را مشخص کند

مدیران شهرداری پاسخگوی شورا نیستند/ شهرداری تکلیف برج پونک را مشخص کند
عضو شورای شهر قزوین گفت: اعضای شورا مواردی را به صورت تذکر مطرح می‌کنند؛ اما ترتیب اثری از جانب مدیران شهرداری به این تذکرات داده نمی‌شود؛ این روال نمی‌تواند کمکی به حل مشکلات کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  صبح قزوین؛ مهدی عبدالرزاقی عضو شورا صبح امروز در جلسه پارلمان محلی اطلاعاتی از چند پروژه در حال احداث شهرداری ارائه داد و اظهار کرد: سال ۹۵ شهرداری در یک پروژه داخل پونک سرمایه گذاری کرده است به نام برج پونک که شامل ساخت ۵۵۸ واحد مسکونی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  صبح قزوین,


وی افزود: مقرر بود این پروژه در مدت زمان ۳۶ ماه تحویل داده شود؛ در سه ماه آینده دو سال از مدت قرار داد طی خواهد شد در حالی که این پروژه ساختمانی هنوز مرحله سفتکاری را هم به طور کامل پشت سر نگذاشته است.

این مسئول بیان کرد: اگر سرمایه گذار توان و سرمایه کافی برای انجام چنین پروژه ای ندارد، چطور شهرداری حاضر به عقد قرار داد با ایشان شده است؟! باید تکلیف این پروژه و سرمایه گذار مشخص شود؛ امروز لازم است استفاده از ظرفیت‌ها و راهکارهای قانونی، در دستور کار شهرداری قرار گیرد.

عبدالرزاقی یادآور شد: اعضای شورا مواردی را به صورت تذکر مطرح می‌کنند؛ اما ترتیب اثری از جانب مدیران شهرداری به این تذکرات داده نمی‌شود؛ این روال نمی‌تواند کمکی به حل مشکلات کند و عملا شورا را به یک محفل دورهمی تبدیل می‌کند.

وی بیان کرد: در تذکراتی که در دو ماه گذشته داده شده فقط یک مورد مسئول مربوطه پاسخگو بوده است.

این عضو شورا اضافه کرد: در بازدید از نجف آباد که مدیران شهرداری حضور داشتند، قول‌هایی در خصوص زیرسازی و بهسازی جاده نجف آباد در دو ماه آینده دادند؛ امروز پس از گذشت پنج ماه تنها کاری که در این جاده انجام شده است؛ مربوط به لکه گیری‌های جزئی ست که همین امر اعتراضات مردمی زیادی را به دنبال داشته است، این مدیران وعده ای دادند که به آن عمل نکردند.

عبدالرزاقی در ادامه ضمن برشمردن مشکلات نواحی منفصل شهری، گفت: در این نواحی، همشهریان ما به علت نبود عابربانک، به مشکلات متعددی دچار هستند؛ با این حال تا به امروز تذکرات و پیگیری‌های متعدد ما به پاسخگوئی مدیران شهرداری منجر نشده است، به این موارد، خانه فرهنگ چوبیندر، تعهداتمان در شهرک شهید بهشتی، دوربرگردان میدان ارتش و قس علی هذه را هم اضافه کنید. 

وی تاکید کرد: اعضای شورا چشم هوشیار مردم در نظارت بر عملکرد مدیران شهری هستند و باید به مردم پاسخگو باشند؛ زیرا که رای شان را از مردم گرفته اند و در هر حوزه ای هم که بخواهند می‌توانند ورود پیدا کنند، مدیران شهرداری باید به ما پاسخگو باشند. این روند ما را مقابل مردم قرار می‌دهد.

عضو شورای شهر قزوین بیان کرد: مردم در روز ۲۹ اردیبهشت ۹۶ به پای صندوق‌های رای آمدند و به ما رای دادند تا روند و این وضعیتی را که امروز شاهد آن هستیم، تغییر کند؛ اگر مردم شیوه قبلی را قبول داشتند هرگز رای به تغییر نمی‌دادند.

وی ابراز کرد: اگر قرار است در بر همان پاشنه بچرخد و در وضعیت مدیریت شهری تغییری ایجاد نشود؛ ما قطعا اعتراض خواهیم کرد و به این روال تن نخواهیم داد؛ اگر تا آخر اردیبهشت این روال تغییری نکند، من حتما شفاف تر صحبت خواهم کرد.
انتهای پیام/

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه