اخبار داغ

در پی اهانت روزنامه نگار "جهان صنعت" صورت گرفت؛

بیانیه شورای هیأت های مذهبی استان گلستان در پی اهانت به ساحت مقدس امام رضا(ع)

بیانیه شورای هیأت های مذهبی استان گلستان در پی اهانت به ساحت مقدس امام رضا(ع)
در پی اهانت روزنامه نگار "جهان صنعت" به ساحت مقدس، هشتمین امام شیعیان، حضرت علی بن الموسی الرضا(ع)، شورای هیات های مذهبی استان گلستان، در بیانیه ای، این اقدام وقیحانه را محکوم کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از کاسب امین؛ متن کامل این بیانیه بدین شرح می باشد؛

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کاسب امین,

بِسْم الله الرحمن الرحیم

,

با کمال اندوهناکی و تاثر، خبر اظهارات وقیحانه و هتاکانه روزنامه نگار روزنامه جهان صنعت را به ساحت مقدس پیشوای هشتم شیعیان جهان حضرت امام علی ابن موسی الرضا (ع) دریافت نمودیم.

,

این سخنان سخیف که متاسفانه پیش از این نیز از جانب این فرد هتاک مسبوق به سابقه بوده است، دلهای همه عاشقان، زائران و مجاوران حضرتش را به درد آورده و جریحه دار نموده است.

,

هر چند این سخنان بی شرمانه آنقدر سخیف و پوچ و بی محتواست که ارزش پاسخگویی ندارد اما شورای هیئات مذهبی استان گلستان به نمایندگی هیات‌های مذهبی این استان ولایت مدار وعاشق اهل بیت ع  ضمن محکومیت این اسائه ادب آشکار به ساحت شریف امام هشتم و تذکر جدی به گردانندگان نشریه مزبور به همه حنجره های ناپاک و قلم های آلوده هشدار میدهد که بیش از این صبر متدینین و هیات های مذهبی را نیازمایند و اطمینان داشته باشند که تکرار این بی حرمتی ها از جانب محبان و عاشقان حضرتش بی پاسخ نحواهد ماند.

,

از همه نهادهای نظارتی، بازرسی و قضایی کشور هم موکدآ میخواهیم که نظارت بیشتری را بر اظهارات قلم به دستان معمول دارند و با همه مسببان و آمران این بی حرمتی آشکار برخورد جدی نمایند.

,

"شورای هیأت های مذهبی استان گلستان"

,

گفتنی است، خبرنگار هتاک به امام رضا (ع) در حال فرار از کشور، روز گذشته دستگیر شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه