اخبار داغ

مصاحبه پر از خالی استاندار سابق با شیپور اصلاحات؛ سنگ مفت، گنجشک مفت!

مصاحبه پر از خالی استاندار سابق با شیپور اصلاحات؛ سنگ مفت، گنجشک مفت!
اخیراً استاندار سابق سیستان و بلوچستان در مصاحبه با یکی از رسانه های نزدیک به جریان افراطی اصلاح طلب، ادعاهایی عجیب بیان کرده که در نوع خود جالب است، که در ذیل به برخی از آنها پرداخته ایم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصرهامون، اولاً؛ اوسط هاشمی مدعی شده رتبه استان را 15 پله ارتقا داده است! باید از استاندار سابق پرسید احتمالا مترتان را سر و ته گرفته اید! دوران آمار های بدون سند و مدرک سر آمده است و برای جامعه این رتبه های بدون سند قابل باور نیست.
دوماً؛ هاشمی مدعی تولید نرم امنیت با اتکا به مردم شده است، طرح این موضوع بیشتر از سایر ادعاهای هاشمی غیرقابل باور است زیرا آگاهان همه می دانند که چند سال قبل سردار شهید نورعلی شوشتری جانشین شهید احمد کاظمی در فرماندهی نیروی زمینی سپاه متولی یک طرح مهم در جنوب شرق ایران می شود، یکی از اصلی ترین محورهای این طرح مهم در این گزاره قابل خلاصه شدن بود که امنیت سیستان و بلوچستان به خود مردم این استان یعنی بسیجی های سیستانی و بلوچ واگذار شود، حال معلوم نیست هاشمی با چه منطقی این طرح قدیمی شهید شوشتری را به نام خود زده است.
سوماً؛ استاندار سابق در بخش دیگر گفتگوی خود مدعی شده هر کجا احساس کرده حقی در حال پایمال شدن است ورود پیدا کرده، البته هاشمی در دوران تصدی استانداری سیستان و بلوچستان علی رغم اطلاع رسانی گسترده در خصوص استخدام های غیرقانونی استانداری که پای بسیاری از دوستانش هم گیر بود، هیچگاه حاضر نشد ورود پیدا کند و مانع این تبعیض در حق جوانان بیکار استان شود!
چهارماً؛ هاشمی در ادعای بدون سند و مدرک دیگری مدعی شده دوره چهار ساله اش در حوزه اقتصادی برای سیستان و بلوچستان طلایی بوده است، البته باید گفت هاشمی در زمینه سخنوری طلایی عمل کرده است.
پنجماً؛ هاشمی در بخشی از گفتگوی خود مدعی شده که در دوره چهار ساله حضورش در استان، مولوی عبدالحمید با رسانه های خارجی مصاحبه ای نداشته است، جالب اینکه بداینم در همان دوران مورد اشاره، امام جماعت مسجد مکی زاهدان با روزنامه الیوم سابع مصر، خبرگزاری آناتولی ترکیه و شبکه نور مصاحبه های مفصلی داشته است.
هاشمی البته با افتخار از اینکه توانسته جایگاه استانداری را به عنوان مرجعیت تثبت کند به خود بالیده و برکناری خود را حاصل نگاه تنگ نظرانه دانسته است!
استاندار سابق سیستان و بلوچستان از هنگامه برکناری خود از راس مدیریتی سیستان و بلوچستان همواره تلاش کرده با ترتیب دادن گفتگو و همچنین کانال تلگرام خود برای مردم از خدماتش بگوید! غافل از اینکه 4 سال حرف بدون عمل برای مردم همه چیز را عیان کرده است.

انتهای پیام//

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرهامون,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه