اخبار داغ

عضو خبرگان رهبری:

رونق اقتصادی و کاهش بیکاری نتیجه حمایت مسئولان و دولت از کالای ایرانی است

رونق اقتصادی و کاهش بیکاری نتیجه حمایت مسئولان و دولت از کالای ایرانی است
عضو خبرگان رهبری به جلوگیری از واردات بی رویه کالای مشابه داخلی در حمایت از کالای ایرانی تاکید کرد و گفت: اگر همه مسئولان و دولت به فرمایش مقام معظم رهبری لبیک بگویند و از کالای داخلی حمایت کنند باعث رونق اقتصادی کشور و کاهش بیکاری خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ آیت الله عسگر دیرباز در گفتگو با خبرنگارقم فردا با اشاره به شعار سال مبنی بر حمایت از کالای ایرانی، اظهار داشت: امروز مردم با استفاده از تولیدات داخلی باید حمایت خود را نشان دهند و اگر بتوانیم کالای داخل را صادر هم کنیم موفقیت بیشتری در امور اقتصادی بدست خواهیم آورد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قم فردا, قم فردا, قم فردا, قم فردا,

وی ادامه داد:باید همه نیروهای حاکمیتی جامعه بسیج شوند و اقداماتی در راستای پشتیبانی و حمایت از کالاهای داخلی انجام دهند.

,

عضو خبرگان رهبری به جلوگیری از واردات بی رویه کالای مشابه داخلی در حمایت از کالای ایرانی تاکید کردو خاطرنشان شد: مخالفت با واردات بی رویه تاثیر مستقیمی در کاهش نرخ بیکاری خواهد داشت زیرا وقتی تولیدات داخلی ما حمایت نشود و بازار خارجی پیدا نکند با رکود روبه رو می‌شویم.

,

وی اضافه کرد: امروز کسانی که بنگاه معاملاتی و کارخانه‌ای دارند با مشکلات اساسی روبه رو هستند و به دلیل عدم حمایت کافی مردم از تولیدات داخلی، ظرفیت تولیدات را کاهش داده‌اند و این سبب شده است تا برخی کارگران اخراج یا تعدیل شوند و این رویه اثر منفی در نرخ بیکاری دارد.

,

آیت الله دیرباز  با اشاره به حمایت مسئولان و دولت از کالای ایرانی، گفت: اگر همه مسئولان و دولت به فرمایش مقام معظم رهبری لبیک بگویند و از کالای داخلی حمایت کنند باعث رونق اقتصادی کشور و کاهش بیکاری خواهد شد.

,

وی عنوان داشت: ما باید دور اندیش باشیم و به زمان حال فکر نکنیم، گرچه ممکن است کالای ایرانی در حال حاضر از کیفیت و دوام مطلوبی، نسبت به کالاهای خارجی برخوردار نباشد اما با خرید و استمرار آن جوانی را از بیکاری نجات خواهیم داد و تولید کنندگان به فکر ارتقایی کیفیت می شوند و این کار به خیر و صلاح جامعه خواهد بود.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه